آرشیو سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۹
فوتبال ایران
۱۱

نیمکت نشینی دلیل ناراحتی کاپیتان از سرمربی

سیدجلال حسینی شرایط خوبی در آستانه شروع لیگ برتر ندارد. او در بازی سوپرجام نیمکت نشین بود و بعد هم گفته شد مصدوم است. ظاهرا خبر مصدومیت او صحت دارد چراکه این بازیکن در روزهای اخیر هم به کمپ تیم ملی رفته تا زیر نظر میکائیل فیزیوتراپ تیم ملی کار کند.

سیدجلال مصدوم است ولی گفته می شود مصدومیتش جدی نیست و می تواند بزودی برای پرسپولیس به میدان برود. مساله این جاست که او جایی در ترکیب ثابت تیمش ندارد. شنیده می شود این مساله باعث دلخوری شدید سیدجلال حسینی شده است. او از زمانی که متوجه شده در ترکیب نیست و باید روی نیمکت بنشیند، تصمیم گرفته کمی تغییر رویه دهد. سیدجلال در ماجرای اخیر درگیری بین بازیکنان و مدیریت هم پیشگام بوده است و بعضی ها می گویند رفتارهایی که او می کند بی ربط به مساله نیمکت نشینی اش نیست.

هرچند حسینی فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و نقش زیادی در موفقیت های این تیم داشت ولی برانکو با خرید شجاع خلیل زاده تصمیم گرفته او را نیمکت نشین کند. در تمرینات هم او به همراه محمد انصاری مهره های فیکس دفاعی را تشکیل داده اند و سیدجلال هم متوجه این موضوع شده است. نیمکت نشینی حسینی در پرسپولیس می تواند به ضرر او در تیم ملی هم باشد. شاید با این شرایط او حتی شانس رفتن به جام جهانی را هم از دست بدهد. سیدجلال هنوز با این شرایط کنار نیامده است و احتمالا در طول فصل نسبت به این مساله اعتراض می کند. حسینی در هر تیمی که بازی کرده، فیکس بوده و امسال هم توقع دارد در پرسپولیس فیکس بازی کند. برانکو اما چنین تصمیمی ندارد. شجاع خلیل زاده که با پول میلیاردی به پرسپولیس آمده، مورد تائید برانکو قرار دارد. انصاری هم بازیکنی است که برانکو به او علاقه بسیار زیادی دارد و همواره تاکید کرده، باید در ترکیب ثابت باشد. سال گذشته برانکو اجازه نداد انصاری به چین برود و اصرار داشت بماند. فعلا برانکو تصمیم قطعی خود را گرفته و این مساله سیدجلال را ناراحت کرده است. باید دید در طول فصل چه اتفاقاتی می افتد.