آرشیو چهارشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۶۳
حادثه
۱۴
کودک ربایی

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ: امیدواریم بنیتای 8 ماهه سالم باشد

منبع: اعتماد

بنیتای هشت ماهه از روز پنجشنبه هفته گذشته هنگامی که در خودروی پدرش بود ربوده شد و تاکنون هیچ نشانی از او پیدا نشده است. روز حادثه پدر بنیتا بعد از خارج شدن از خودروی خود به سمت در پارکینگ خانه اش در محل مشیریه می رود و ماشین روشنش را در حالی که دختربچه 8 ماهه داخل آن بود رها می کند. لحظاتی بعد مرد جوانی پشت فرمان می نشیند و در حالی که بنیتا در خودرو بوده ماشین را به سرقت می برد.

حالا 5 روز از حادثه می گذرد. خاله بنیتا در گفت وگو با «اعتماد» می گوید: «امروز پدر بنیتا از صبح به کلانتری رفته بود تا خبری از پیدا شدن بنیتا بگیرد. اما هنوز هیچ خبر مثبتی به ما نداده اند. بعضی ها با ما تماس می گیرند و آدرس می دهند که مثلا بنیتا را در اسلامشهر پیدا کرده اند. ما برای پیگیری موضوع به آنجا می رویم اما هیچ خبری نیست.» او درباره تلاش های این خانواده برای پیدا شدن فرزندشان می گوید: «شماره پلاک ماشین را روی بنر در تهران و شهرهای دیگر ایران پخش کرده ایم. خاله بنیتا ادامه می دهد: «در این 5 روزی که بنیتا گم شده مدام این تلفن در حال تماس است. عده زیادی از مردم به قصد مزاحمت تلفنی با ما تماس می گیرند. اما تا به حال کسی تماس جدی نگرفته که طلب پول کند و از طرف آدم رباها باشد.»

همچنین سردار ساجدی نیا در مورد آخرین وضعیت کودک هشت ماهه ربوده شده در منطقه مشیریه گفت: شب گذشته تا ساعت 23:30 به دنبال این موضوع بودم و پرونده را شخصا پیگیری کردم. تلاش خود را در این باره انجام می دهیم و امیدواریم طی امروز و فردا به نتیجه برسیم. همچنان امیدواریم که کودک سالم باشد.