آرشیو پنجشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۱۰۳
ورزش
۱۵

جهان ورزش

حضور بکام در اردوی رئال مادرید

دیوید بکام، بازیکن سابق رئال مادرید، در اردوی این تیم در شهر لس آنجلس حاضر شد.دیوید بکام گفت: «فصل گذشته برای رئال مادرید فصل خیلی خوبی بود. دیدن بازی های تیم خصوصا در ماه های آخر فصل بسیار لذت بخش بود و خوشحالم که تیم توانسته به دستاوردهای بزرگی برسد. همه زیدان را دوست دارند و خوشحالند که توانسته به موفقیت های بزرگی برسد.»

اعتراف مارادونا به یک تقلب دیگر

اسطوره فوتبال دنیا یک اعتراف جالب دیگردر مورد تقلب هایش در فوتبال مطرح کرد. دیه گو مارادونا گفت: «اگرتکنولوژی ویدئویی وجود داشت گل با دست من به انگلیس در جام جهانی 1986 مردود اعلام می شد. اجازه بدهید اعتراف کنم در بازی مرحله گروهی جام جهانی 90 مقابل شوروی هم با استفاده از دست باعث گل تیمم شدم اما خوش شانس بودم که داور این صحنه را ندید.»

بارسلونا با کوتینیو به توافق رسید

اخبار اسپانیا حاکی از توافق فیلیپه کوتینیو، هافبک لیورپول با بارسلونا است. موندو دپورتیوو مدعی شد کوتینیو با مسوولان بارسا به توافق رسیده و برای فصل آینده به این تیم خواهد پیوست. البته بارسا هنوز هم می داند که کار بسیار سخت و دشواری در جذب کوتینیو از باشگاه لیورپول پیش رویش است. آنها تنها با کوتینیو به توافق رسیدند وازآنجا که ستاره برزیلی، نقشی کلیدی در برنامه های کلوپ دارد، سرمربی آلمانی قصد فروشش را ندارد.

مورینیو: دلم برای رونی تنگ شده

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید که حسرت از دست دادن کاپیتان سابق تیمش که تابستان امسال راهی اورتون شد را می خورد. ژوزه مورینیو گفت: «واقعا دلم برای رونی تنگ شده است. رونی پسر فوق العاده ای است. من معمولا از آن دسته کسانی نیستم که در شغل شان احساساتی می شوند اما رفتن رونی واقعا مرا منقلب کرد. مطمئنم که رونی برای اورتون بازیکنی بسیار خوب و تاثیرگذار خواهد بود و اورتون هم به او کمک خواهد کرد. او لیاقت چیزی که به دست آورده است را داشت.»

باشگاه جنوا در معرض فروش

قدیمی ترین باشگاه سری A ایتالیا به فروش می رسد. طبق اعلام انریکو پریزیوسی، رئیس باشگاه جنوا، این تیم باسابقه سری A پس از پایان نقل وانتقالات تابستانی به فروش می رسد. مشکلات مالی و بدهی های فراوان، پریزیوسی را به فکر فروش باشگاه انداخته تا از این طریق مالکان جدید توان بازپرداخت بدهی ها و سرپانگه داشتن قدیمی ترین باشگاه در حال فعالیت سری A را به دست بیاورند.