آرشیو پنجشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۱
صفحه آخر
۲۰

اینستاگرام

دیروز خبر درگذشت «بنیتا»ی هشت ماهه، همه مردم را مبهوت و غمگین کرد. شخصیت های مختلف و هنرمندان به مرگ این کودک بی گناه که به شکل ظالمانه ای کشته شده بود واکنش نشان دادند و با انتشار عکس و متن هایی خود را شریک اندوه پدر و مادر بنیتا دانستند.

حجت الاسلام حسن خمینی در اینستاگرامش نوشت: «و آن هنگام که از دخترک زنده به گور می پرسند به کدامین گناه کشته شد. نماد جاهلیت، زنده به گور کردن است. حادثه تلخ و شکننده و تکان دهنده است. تلخ است از هر سو که آن را تصور کنید. خدا دل های داغدار را از صبر و ایمان مالامال گرداند.»

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی هم در اینستاگرامش نوشت: چه بر سرمان آمده؟ مگر یک کودک هشت ماهه چه گناهی کرده که باید چنین کاری با او بکنند؟ فقط لازم بود در ماشین را باز بگذارند تا حداقل همسایه ها بفهمند یک کودک در ماشین هست. شما که دزدی تان را کرده بودید.

مسئولان باید هر چه سریع تر به این مسائل رسیدگی کنند. هر روز یک مشکل پیش می آید. متاسفانه نمی توانیم بچه هایمان را با خیال راحت بیرون ببریم. واقعا باور کردنی نیست که این اتفاقات در کشور ما می افتد و هر بار فکر می کنیم یک حادثه است. همین جا به خانواده بنیتا تسلیت می گویم و ما را در غم خود شریک بدانند. واقعا از صبح با هرکسی حرف می زنم، درباره این فاجعه تلخ می گوید.

شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون هم در اینستاگرامش نوشت: بر لب های بی لبخند بنیتالله برای سینه بی نفسش... برای دست هایی که دیگر عروسکی را دربرنخواهند گرفت. برای قلب بی آرام مادرش... برای چشم های خون گریسته پدرش... عزا می گیرم.

امیرمهدی ژوله، اشکان خطیبی، امیر جعفری و بازیگران دیگر نیز با انتشار متن هایی نسبت به این اتفاق ناگوار واکنش نشان داده و آن را وسوسه شیطان توصیف کرده و این عمل شنیع را بندگی شیطان نام گذاشتند.