آرشیو پنجشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۱
فوتبال ایران
۱۱

برانکو: همه جام ها را می خواهیم

فصل جدید لیگ برتر برای پرسپولیسی ها با این جمله از برانکو آغاز می شود که آنها امسال دنبال بیشترین تعداد جام هستند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: من ابتدای فصل گذشته و این فصل اعلام کردم، چه اهدافی داریم. در این فصل، اهداف ما این خواهد بود که حداکثر بازی ها را ببریم و بیشترین قهرمانی را داشته باشیم. ما پرسپولیس هستیم و طبیعی است، تمام فشارهایی که به ما و بازیکنان می آید، تحت کنترل ما قرار داشته باشد. بازیکنان من نشان دادند، می توانند در سخت ترین فشارها بهترین عملکردشان را ارائه بدهند، گرچه حالا زمانی است که آماده بازی شده ایم و خوشحالیم بابت شروع فصل جدید. بدانید ما بی صبرانه منتظر شروع فصل هستیم.

برانکو با اشاره به بازی تیمش مقابل فولاد تصریح کرد: درباره بازی ما با فولاد، تجربه ام می گوید، این بازی یکی از سخت ترین بازی های ماست، بویژه این که در خانه برگزار می شود. دلیلش این است که ما قهرمان قاطع فصل پیش هستیم و اگر شما لیگ های معتبر دنیا را دنبال کنید، می بینید همیشه تیم های قهرمان در فصل جدید با سخت ترین بازی ها مواجه می شوند. همین تیم فولاد فصل پیش در ورزشگاه آزادی کم مانده بود ما را ببرد و در دقایق پایانی با گل امیری توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

برانکو در ادامه وضعیت تیمش گفت: همه بازیکنان ما غیر از سیدجلال حسینی در شرایط آمادگی قرار دارند و تنها حسینی از یک کشیدگی مختصر در ناحیه همسترینگ رنج می برد. گادوین منشا نیز در رقابت برای بازی قرار گرفته و با این که از آمادگی کافی برخوردار نیست، اگر فرصت پیش بیاید، مقابل فولاد 10 تا 15 دقیقه بازی می کند.