آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۲
صفحه آخر
۱۲

در حملات جنگنده های عراقی اتفاق افتاد: انهدام انبار بزرگ سلاح های داعش در «تل عفر» /50 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند

جنگنده های ارتش عراق با بمباران انبارهای بزرگ سلاح و مهمات عناصر داعش در شهر اشغالی «تل عفر»، این انبارها را منهدم کردند و 50 تروریست تکفیری را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، انبار سلاح و مهمات گروه تروریستی داعش در «تل عفر» بر اثر حملات جنگنده های ارتش عراق، به طور کامل منهدم شد. بخشی از این مهمات سلاح های سبک و سنگین در تونل قرار داشتند که این تونل نیز بر اثر حمله جنگنده ها و انفجار، منهدم شد. شبکه خبری «سومریه نیوز» شمار تلفات داعش در این حمله را 50 نفر اعلام کرد. هم اکنون شهر «القائم» در استان «الانبار»، «تل عفر» در استان «نینوا» و «الحویجه» در استان «کرکوک» تحت اشغال داعش هستند. نخست وزیر عراق که فرماندهی کل نیروهای مسلح این کشور را برعهده دارد، اخیرا اعلام کرده بود که عملیات آزادسازی شهر «تل عفر» به زودی آغاز می شود. در حال حاضر جنگنده های عراقی مواضع داعش را در این شهر مرتب بمباران می کنند و این بمباران ها علاوه بر اینکه از قدرت نظامی تروریست ها می کاهد، روحیه باقی مانده آنها را هم از بین می برد. به همین خاطر، کارشناسان پیش بینی می کنند، عملیات آزادسازی تل عفر، عملیات آسانی خواهد بود.

مجازات فرار از جنگ

گروه تروریستی داعش در تل عفر اما گوش 23 عنصر خود را به دلیل فرار از میدان های نبرد، برید.به گزارش تسنیم، این افراد از اهالی تل عفر هستند و طی سال های اخیر به داعش پیوسته بودند. این اتفاقات به خوبی نشان می دهد که جبهه تروریست ها تا چه حد شکننده شده است.تروریست های داعش همچنین قصد داشتند یک تانکر حامل سلاح و مواد منفجره را از استان الانبار وارد «کربلا» کنند، ولی موفق نشدند. نیروهای بسیج مردمی عراق راننده و یک همراهش را در حد فاصل بین «النخیب» و «الکیلو» کشتند و نگذاشتند تانکر وارد استان کربلا شود.