آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* در صورت توافق کنفدراسیون هندبال آسیا، ایران میزبان رقابت های جوانان قهرمانی آسیا خواهد بود. دبیر فدراسیون هندبال از میزبانی ایران در رقابت های جوانان آسیا خبر داد و گفت: در صورت موافقت کنفدراسیون آسیا، تبریز میزبان مسابقات جوانان آسیا در سال 2018 خواهد بود. همچنین در صدد برگزاری دو تورنمنت بین المللی در تبریز قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا هستیم.

* تیم دونفره ایران در فینال دونفره مسابقات نوجوانان و جوانان پینگ پنگ اردن برابر حریف خود شکست خورد و مدال نقره گرفت و در بخش انفرادی رادین خیام مدال برنز گرفت. فینال بخش دونفره و انفرادی مسابقات پینگ پنگ نوجوانان و جوانان اردن برگزار شد. در بخش دونفره تیم محمد امین صمدی و رادین هیام با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم چین شکست خورد و به مدال نقره رسید. در نیمه نهایی انفرادی هم رادین خیام با نتیجه 3 بر صفر مغلوب نماینده چین تایپه شد و او از رسیدن به فینال بازماند ومدال برنز را کسب کرد.

* فرزاد خدایاری قهرمان ایران در دوچرخه سواری کوهستان شد. مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی ایران در ماده کراس کانتری برگزار شد. 46 ورزشکار از 23 استان در مسیری به مسافت 26 کیلومتر به رقابت پرداختند که در پایان فرزاد خدایاری ملی پوش ایران عنوان قهرمانی را به دست اورد. پرویز مردانی و شاهین همای اقدم هر دو از استان آذربایجان شرقی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.