آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۵۴
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

ماجراهای آن سه نفر

#بقایی

ماجراهای احمدی نژاد و دو یار غارش مشایی و بقایی حالا یکی از موضوعات سرگرم کننده کاربران توئیتر است. بعد از آزاد شدن بقایی و سخنانی که درباره زندان گفت خیلی ها درباره او و رفتار این سه نفر اظهارنظر کرده اند. مثلا یکی از کاربران با اشاره به حرف های بقایی که گفته بود زندانی ای وجود دارد که 10 ماه است با خانواده اش تماس نگرفته، نوشته بود چطور تمام زندگی اش را درآوردی ولی وقتی می پرسند اسمش چه بود؟ می گویی نمی دانم؟

سخن دیگر او درباره همین زندانی که اگر مقصر است محکوم و اعدامش کنید چرا نگهش داشته اید دیگر موضوعی بود که کاربران درباره اش توئیت کردند. آنها از این تعجب می کردند که چطور راه حل نهایی در ذهن بقایی اعدام است و بس! از سوی دیگر اتهام دروغگویی که بقایی به محسنی اژه ای نسبت داد و رفتار اسفندیار رحیم مشایی که هنگام استقبال از بقایی دستش را بر سر او کشید و بعد صورتش را با همان دست لمس کرد دیگر ماجراهایی بود که واکنش کاربران توئیتر را برانگیخت.

#مولاوردی

شایعه کنار گذاشته شدن معاون رئیس جمهوری در امور زنان از دولت دوازدهم دیگر نکته ای بود که صدای کاربران توئیتر را درآورد. خیلی ها نوشتند در حالی که خبرهای چندان خوبی از کابینه نمی رسد و شایعاتی مبنی بر حضور نداشتن وزیر زن در کابینه به گوش می رسد حالا احتمال کنار گذاشته شدن مولاوردی از دولت دوازدهم هم برای بسیاری از کاربران باعث نگرانی شده بود.

#حجاب

حاشیه های جدید مجری سابق صدا و سیما که با انتشار عکس هایش آغاز شد و بعد با اظهارنظرش درباره این عکس ها ادامه یافت همچنان بحث داغ توئیتر است. بسیاری این مجری را به ریا و تزویر متهم می کنند و عده ای معتقدند که به حریم خصوصی او ورود شده و نباید چنین برخوردی انجام بگیرد.

از سوی دیگر شایعه درخواست پناهندگی این مجری از کشور سوئیس که به نقل از روزنامه های سوئیسی دست به دست می شود دیگر موضوعی است که کاربران این شبکه اجتماعی درباره آن صحبت می کنند.