آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۲
ورزش
۱۸

بعد از 90

سیروس پورموسوی (سرمربی فولاد): بدون تعارف گفتم که پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد. ما تیمی بودیم که تغییرات زیادی داشتیم و پیش از بازی هم با چهار مصدوم وارد زمین شدیم. پس از ده نفره شدن پرسپولیس هم دو بازیکن ما مصدوم شدند که مجبور به تعویض اجباری شدیم. با این حال باخت بر عهده من سرمربی است و باید در بازی های بعدی جبران کنیم.

یحیی گل محمدی (تراکتورسازی): بچه های من زحمت خودشان را کشیدند. آنها بازی را در اختیار داشتند. به نظر من وحید شیخ ویسی، دروازه بان استقلال خوزستان بهترین بازیکن زمین بود.استقلال خوزستان یک موقعیت داشت و از آن هم استفاده کرد و به گل رسید. این دیدار سخت و دشوار باعث شد از بچه ها شناخت بهتری پیدا کنیم. به چند هفته زمان نیاز داریم تا به هماهنگی لازم برسیم.

عبدالله ویسی(استقلال خوزستان): خوش شانس بودیم که تراکتورسازی نتوانست دروازه ما را باز کند و خوشحالم که پیروز شدیم. مردم خوزستان امروز بر خلاف همیشه خوش شانس بودند. البته نباید از کنار کار بزرگ بازیکنان گمنام مان عبور کنیم. وحید شیخ ویسی امروز سوپراستار زمین بود و خیلی خوب بازی کرد.

علی نظرمحمدی (سپیدرود): فوتبال روز بدش را به ما نشان داد. اشتباهات زیادی داشتیم که باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد و به خاطر همین اشتباهات بازی را واگذار کردیم. تمام تلاش مان را می کنیم تا از تجربه تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر استفاده کنیم و این اتفاق که بعد از یک فصل حضور در لیگ برتر سقوط کرده اند، برای ما اتفاق نیفتد.

حمید درخشان (نفت تهران): حتما شما شرایط تیم ما را در نظر خواهید گرفت. تیم های نفت در فصول قبل هم بدنسازی داشتند و هم بازیکنان خوبی جذب کرده بودند، اما ما رفته رفته آماده می شویم. برای سال های آینده برنامه داریم تا جزو پنج تیم بالای جدول باشیم و سهمیه آسیا را کسب کنیم.

اکبر میثاقیان (سرمربی سیاه جامگان) پس از توقف مقابل ذوب آهن: این بازی بیشتر از آخرین بازی فصل قبل که مقابل پرسپولیس بود، به ما فشار آورد. ذوب آهن یکی از بهترین باشگاه های ایران است و به نظرم یکی از مدعیان قهرمانی است. بچه های ما غیرت کردند و با تمام وجود جنگیدند. تیم ما در این فصل برعکس فصل گذشته نتایج خوبی خواهد گرفت.