آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۲
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

پیروزی های فوتسال بانوان در تایلند

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که خود را برای حضور در بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان آماده می کند، در ادامه اردوی تدارکاتی اش در تایلند به مصاف تیم ملی این کشور رفت و توانست با نتیجه 2 بر یک از سد تایلندی ها بگذرد.

نیمه اول این دیدار با تک گل فهیمه زارعی در دقیقه 12 به سود تیم کشورمان به پایان رسید و با گل دقیقه 22 فرشته کریمی اختلاف دو تیم به دو گل رسید. البته این پایان کار نبود و تایلندی ها در نیمه دوم یکی از گل های خورده را جبران کردند. پیش از این شاگردان شهرزاد مظفر در اردوی تایلند برابر تیم میانمار به پیروزی رسیده بودند. ملی پوشان فوتسال کشورمان آخرین بازی تدارکاتی خود را در تایلند امروز برابر تیم ملی این کشور برگزار می کنند.

صدرنشینی مس سونگون در لیگ فوتسال

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار شد که با پیروزی تیم مس سونگون مقابل آتلیه طهران قم، این تیم با یک بازی بیشتر نسبت به تیم های تاسیسات دریایی و گیتی پسند به صدر جدول مسابقات صعود کرد. نتایج دیدارهای برگزار شده این هفته به این شرح است:

حفاری اهواز 3 مقاومت قرچک 2، مس سونگون 6 آتلیه طهران قم 2، ارژن شیراز3 شهروند ساری صفر، هیات فوتبال قم 2 شهرداری ساوه 2، مقاومت البرز 3 آذرخش بندرعباس 2، فرش آرای مشهد یک پارسیان شهر قدس صفر

تنها بازی باقیمانده این هفته بین تیم های گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی به دلیل حضور تیم اصفهانی در مسابقات جام باشگاه های آسیا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

پدیده عراقی ها بالاخره پرسپولیسی شد

داستان بشار رسن و پرسپولیس با حضور این بازیکن در باشگاه پرسپولیس و عقد قراردادش با قرمزها به پایان رسید. رسن که پنجشنبه شب به باشگاه رفته بود اوایل بامداد جمعه و بعد از جلسه با برانکو و محمد ترکاشوند قرارداد دوساله ای با پرسپولیس امضا کرد. ترکاشوند درباره زمان حضور این بازیکن عراقی در تمرینات پرسپولیس به سایت باشگاه گفته: «بشار با توجه به سه بازی که باید برای باشگاه قبلی خود انجام دهد، از برانکو اجازه گرفت که سرمربی هم این اجازه را به او داد. با توجه به برنامه بازی ها که به ما ارائه شد، بشار رسن ده روز دیگر به تیم ملحق می شود.»