آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۲
ورزش ایران
۱۰

ملی پوش والیبال به منتقدان حمله کرد

غلامی: می رویم، خیالتان راحت!

ملی پوشان والیبال خود را برای حضور در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان در اردبیل آماده می کنند که از 19 مرداد در این شهر برگزار می شود. در این میان هنوز حرف و حدیث ها درباره نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ جهانی امسال شنیده می شود که عادل غلامی مهاجم سرعتی تیم ملی واکنش تندی به برخی انتقادها دارد. گزیده ای از حرف های غلامی را می خوانید.

*من در تمرینات روزهای اخیر حضور داشتم و کسی که دیر در محل تمرین حاضر شد، مسعود غلامی بود نه من. شاید به خاطر تشابه اسمی برخی تصور کردند من جریمه شدم. البته برخی افراد به هر قیمتی می خواهند حاشیه سازی کنند. این مسعود غلامی هم به خاطر هم نامی با من برایم دردسرساز شده است.

*برای برخی ها که انتقادهای بی جایی می کنند و می گویند بازیکنان باتجربه تیم ملی انگیزه ندارند، متاسفم. اصلا نمی دانم این چه حرف هایی است. اگر واقعا حضور ما چند نفر که از قدیمی ها هستیم برخی را اذیت می کند، ما هم می رویم تا خیالتان راحت شود. تیم ملی با ما در این چند سال نتایج ضعیفی کسب کرده است و به همین دلیل زودتر می رویم تا نفرات جدید بیایند و نتایج بهتری بگیرند! حرف هایی از سوی کارشناسان زده می شود که بار روانی دارد و اشتباه است