آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۳
حوادث
۱۹

پرونده قتل پرستار زن در کمیسیون 5 نفره پزشکی

پرونده پزشک متخصص که متهم به قتل همسر سابقش است با اعتراض وی به نظریه پزشکی به کمیسیون هیات پنج نفره پزشکی قانونی ارسال می شود.

به گزارش جام جم،این پزشک متخصص که در یکی از بیمارستان های شمالی تهران کار می کند، متهم است که در مرگ همسر پرستارش که زمستان 94 رخ داده، مقصر است. همزمان با شکایت خانواده پرستار فوت شده، این پرونده در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به جریان افتاد و با دستور بازپرس مرشدلو، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این مرگ مشکوک آغاز شد. تحقیق از خانواده زن فوت شده نیز نشان می داد که این زوج با هم درگیری داشته اند و روزی که حال خانم پرستار بد شده، شوهرش به او آمپولی تزریق کرده که باعث شده زن جوان به کما برود و دو ماه بعد فوت شود. بررسی های پزشکی نشان می داد که او بر اثر مصرف متادون فوت کرده و مرگ او بر اثر مسمومیت بوده است. همچنین هیات سه نفره کمیسیون پزشکی قانونی هم اعلام کردند مرگ زن جوان به دلیل مصرف متادون بوده است. چند روز پیش با بازداشت شوهر پرستار فوت شده، او منکر قتل شد و مدعی بود که همسر سابقش متادون را به جای استامینوفن مصرف کرده و او فقط آرامبخش به وی تزریق کرده است و در مرگ او نقشی ندارد.

متهم با دستور قضایی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. در این مرحله با دستور بازپرس جنایی، ماموران از همسر جدید متهم و همکاران او تحقیق کردند. آنها گفته بودند شاهد هیچ گونه اختلافی میان پرستار فوت شده و آقای دکتر نبوده و آنها رابطه خوبی با هم داشته اند. این در حالی بود که پزشک بازداشت شده به نظریه هیات سه نفره کمسیون پزشکی اعتراض کرده بود. بنابراین دیروز قرار شد که با دستور قضایی پرونده پزشکی برای بررسی بیشتر در اختیار هیات پنج نفره کمیسیون پزشکی قرار بگیرد تا مشخص شود که آنها نیز نظر هیات سه نفره که مرگ خانم پرستار را بر اثر مسمومیت با متادون اعلام کرده اند، تائید می کنند یا خیر؟ تحقیقات از مرد پزشک در پلیس آگاهی ادامه دارد.