آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۳
ورزش
۱۸

مربی گیتی پسند: جام قهرمانی را به دست می آوریم

تیم فوتبال گیتی پسند ایران در حالی امروز در فینال جام باشگاه های آسیا به مصاف تیم چونبوری تایلند می رود که به اعتقاد رضا کریمی مربی تیم گیتی پسند، این نماینده ایران خواهد بود که بر جام قهرمانی این رقابت ها بوسه می زند.

محمدرضا کریمی، مربی تیم گیتی پسند درباره وضعیت این تیم گفت: از بدو ورود ما به ویتنام بچه ها خیلی زحمت و تلاش کشیدند که بتوانند در فینال مسابقات حضور داشته باشند و مقابل چونبوری تایلند قرار بگیرند که در سال 92 براساس یک اتفاق، ما بازی برده را در 50 ثانیه آخر بازی واگذار کرده و در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

وی افزود: در فینال مسابقات بچه ها انگیزه لازم را برای بردن تیم چونبوری دارند و با یکدیگر هم قسم شده اند که انتقام سال 92 را از این تیم بگیرند.

مربی گیتی پسند در پاسخ به سوالی که سرمربی چونبوری از روز اول مسابقات گفته بود که اصلا دوست ندارم با تیم گیتی پسند بازی کنم، گفت: آنها می دانند بچه های ما از چه توانایی هایی برخوردارند و به این نتیجه هم رسیده اند که زورشان به فوتسال ایران نمی رسد.در بازی های مقدماتی هم کادر فنی این تیم، عملکرد تیم ما را از نزدیک مشاهده می کردند و در بازی با ژاپن وقتی دیدند ما پیروز شدیم آنها خیلی خوشحال نبودند.