آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۳
ورزش ایران
۱۰

کورس تابستانه وارد فضای مجازی شد

پیش بینی آنلاین روی اسب

فدراسیون سوارکاری با همکاری باشگاه دوستداران اسب و سوارکاری (یال)، هفته هفتم کورس اسبدوانی نوروزآباد را در حالی برگزار کرد که علاقه مندان به این رشته زیبا و جذاب می توانستند شاهد برگزاری نخستین کورس هارک در کورس تابستانه امسال تهران باشند.

هارک گونه ای اسب دارای نژاد خونی اسب های لهستانی، مصری، ایرانی، روسی و ترکی است که از ویژگی های بارز آن می توان به سرعت و قدرت و زیبایی اشاره کرد. در کورس این هفته 52 راس اسب از نژادهای عرب و تروبرد و دوخون در هفت دور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

باشگاه یال به منظور رفاه حال دوستداران این رشته جذاب، امکان پیش بینی آنلاین رقابت ها را فراهم کرد و علاقه مندان به پیش بینی آنلاین کورس، اطلاعات موردنظر را روی وبگاه رسمی پیش بینی به نشانی yaal.ir مشاهده و با انتخاب اسب های مدنظرشان، در این رقابت ها مشارکت کردند.

علاقه مندان به تماشا و پیش بینی حضوری کورس نوروزآباد تهران نیز از طریق باجه های مستقر در مجموعه، در این رویداد مشارکت و اوقات خوشی را برای خود و خانواده شان فراهم کردند. ضمن این که با استقرار باجه های پیش بینی کورس تابستانه بندرترکمن، امکان تماشا و پیش بینی این رقابت در مجموعه نوروزآباد فراهم شد.

این رقابت ها در هفته گذشته با حضور خیل مشتاقان اسب و سوارکاری برگزار شد و در پایان، مشارکت کنندگان جوایز نفیس خود را دریافت کردند و جوایز برندگان پیش بینی آنلاین نیز براساس تمهیداتی که باشگاه یال درنظر گرفته است، در موعد مقرر اهدا شد.