آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۳
فوتبال ایران
۱۱

هرایر مگویان جای جباری را می گیرد؟

مجتبی جباری در هفته اول برای استقلالی ها به میدان نرفت. او اصلا همراه تیم به آبادان نرفت تا این شانس را داشته باشد که در ترکیب تیمش به میدان برود.

همان زمان که خبر رسید، او به همراه تیم به آبادان نرفته، خیلی ها شایعه کردند، ترس استقلالی ها از این است که جباری در زمین های خراب مصدوم شود. به همین دلیل او را فقط در زمین هایی بازی می دهند که هموار باشد! با این حال منصوریان در نشست خبری اش همه چیز را تکذب کرد و گفت، مجتبی از هفته دوم برای استقلال به میدان خواهد رفت.

این اتفاق در حالی افتاده است که یک روز پس از شکست آبی ها مقابل نفت حالا خبر جدیدی به گوش رسیده است. ظاهرا شرایط مالی و مشکلات پیچیده برای فسخ قرارداد با هرایر مگویان دلیل خط کشیدن روی نام جباری بوده است.

این مدافع ارمنستانی که فصل گذشته قراردادش را برای دو فصل با آبی پوشان تمدید کرده بود، براحتی حاضر به فسخ قرارداد با این تیم نیست. برای همین مدیران باشگاه تصمیم گرفته اند، قبل از مشخص شدن تکلیف مگویان، در استفاده از جباری خودداری کنند تا چنانچه نتوانند نام این بازیکن را در نهایت از لیست خود خارج کنند، از جباری چشمپوشی کنند. البته هنوز هیچ کدام از استقلالی ها واکنشی به این ماجرا نشان نداده اند و باید دید، چه اتفاقی در روزهای آینده خواهد افتاد.