آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۶۷
حادثه
۱۴
خبر آخر

حکم اعدام برای قاتل دختر اصفهانی

منبع: رکنا

قاتل دختری 15 ساله که بهمن ماه سال گذشته در جرقویه اصفهان به دست وی آزار و اذیت شد و بعد به قتل رسید به اعدام در ملاعام محکوم شد.

این حکم در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان صادر شد. احمد خسروی وفا: رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان متهم را که در بهمن ماه سال گذشته با ربودن دختر، او را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بود به اعدام در ملا عام محکوم کرد. این حکم پس از طی مراحل قانونی اجرا می شود. در بهمن ماه سال گذشته پیکر بی جان این دختر نوجوان نصرآبادی در حاشیه محل سکونتش پیدا شد. او در راه مدرسه بود تا سر جلسه یکی از امتحان های دی ماهش حاضر شود که دیگر به خانه بازنگشت. خانواده که از طریق مدرسه مطلع شده بودند فرزندشان در جلسه امتحان حضور نیافته در جست وجوی دختر خود برآمدند و به کلانتری محل مراجعه و از مفقودی دختر 15 ساله خود خبر دادند که بلافاصله تحقیقات تخصصی ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی برای پیدا کردن این دختر نوجوان آغاز شد.

کارآگاهان در جریان تحقیقات با به دست آوردن سرنخ هایی از قاتل توانستند کمتر از 6 ساعت پس از وقوع حادثه این فرد که جوانی 25 ساله از اهالی محل سکونت دختر و دارای سه فقره سابقه کیفری بود را در حال فرار از منزلش دستگیر کنند. سرهنگ خسروی: رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفته بود: پس از دستگیری متهم تحقیقات از او در حضور بازپرس ویژه قتل انجام گرفت که درنهایت وی به قتل دختر نوجوان اعتراف و عنوان کرد که او را به زور به محل کشف جسد کشانده و سپس به قتل رسانده است.