آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۵۷
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

ë رسیدگی بیشتر به بیماران پروانه ای: خانم صمدی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که مسئولان به بیماران پروانه ای رسیدگی کنند و فکر کنند بچه های خودشان هستند. این بچه ها با این بیماری سخت دست و پنجه نرم می کنند. وقتی وزیر محترم بهداشت در خصوص آنها صحبت کردند خیلی برای ما ناراحت کننده بود وانتظار بیشتری از ایشان بابت این بیماران داریم.

ë ریشه یابی حادثه قتل آتنا: هموطن محترمی در تماس با ما عنوان کردند که حادثه ای که در اردبیل اتفاق افتاده و منجر به قتل آتنا شده است، یک شبه ایجاد نشده و یک شبه یک فرد به یک جانی تبدیل نمی شود. باید اینگونه اتفاقات ریشه یابی شود و باید این مشکلات را حل کنید.

ë اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر: مخاطب محترمی چنین بیان کردند که قانونی که از ریشه به مشکلات اعتیاد نپردازد منجر به حل معضل اعتیاد نمی شود. باید ازمدرسه این خطر به گوش بچه ها رسانده شود تا وقتی به سن بلوغ رسیدند متوجه مشکلات و خطرات آن باشند. از مسئولان خواهشمندیم این موضوع را بررسی کنند و به ریشه مشکلات بپردازند.

ë آموزش نیروهای فضای سبز: آقای بلغار نیز چنین بیان کردند که یکی از دلایل خشک شدن درختان در فضای سبز، آموزش ندادن نیروهای شاغل در فضای سبز بخصوص باغبان هاست. چرا برای این شغل مهم آموزش های لازم بخصوص برای افراد جوان درنظر نمی گیرند؟

ë تصحیح پیام: مخاطب محترمی در پیام خود اظهار کردند که در خصوص افزایش قیمت داروی تنظیم قند خون عنوان شده بود: اسم دارو متفورمین یا کلوکوفاژ است که بدین وسیله اصلاح می شود.