آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۵
ورزش
۱۸

ایران لهستان پرید؟

کارلوس کی روش، در حالی از فردای صعود به جام جهانی 2018 برنامه های آماده سازی خود را برای حضور در جام جهانی اعلام کرد که برگزاری یکی از دیدارهای دوستانه این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران خیالش بابت حضور در جمع 32 تیم برتر پایانی جام جهانی راحت است و دو دیدار باقیمانده خود را در مقدماتی این رقابت ها برابر کره جنوبی و سوریه به عنوان دیدار تدارکاتی نگاه می کند. کی روش یک روز پس از شکست دادن ازبکستان و برپایی جشن صعود، برنامه های آماده سازی خود را مشتمل بر هفت اردوی تدارکاتی اعلام کرد. سرمربی تیم ملی همچنین چهاربازی دوستانه هم برای تیمش در نظر گرفته است. بازی اول مقابل روسیه است که قرار است مهرماه امسال برگزار شود. بازی دوم تیم ملی در آلمان مقابل لهستان برنامه ریزی شده بود. بازی سوم هم قرار است در سوئد و شهر استکهلم با تیم ملی شیلی انجام شود. بازی چهارم هم برابر سوئد است که هنوز محل برگزاری آن معلوم نیست.درحالی که برگزاری دیدار ایران و روسیه قطعی است، دیروز «نود» گزارش داد بازی مقابل لهستان در آلمان لغو شده است. این بازی قرار بود 13 مهرماه برگزار شود. با این شرایط مشخص نیست آیا زمان و مکان دیگری برای این بازی در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

تکذیب فدراسیون فوتبال

با وجود این ساعاتی پس از انتشار این خبر فدراسیون فوتبال اعلام کرد: خبر برگزاری و یا لغو دیدار دوستانه بین تیم های ملی ایران و لهستان تکذیب شده و تاکید می شود که برگزاری این بازی در برنامه تیم های ملی قرار نداشته است. سازمان تیم های ملی تاکید کرد که مراتب برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی به محض رسمی شدن از طریق روابط عمومی اعلام خواهد شد.