آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۵
ورزش
۱۸

تراکتورسازی: کسر امتیاز صحت ندارد

وکیل باشگاه تراکتورسازی تبریز در تشریح آخرین وضعیت پرونده شاکیان خارجی این باشگاه تصریح کرد که سه پرونده پرخطر مرتفع شده و شایعه صدور حکم کسر امتیاز از این باشگاه صحت ندارد.

نجفی گفت: درخصوص ایان رمزی حکم اتاق حل اختلاف فیفا صادر شده که باشگاه می بایست به آن تمکین می نمود، لیکن با توجه به بدهی سنگین دو میلیون دلاری که ناچار شدیم پرونده ها را اولویت بندی کنیم از این رو پرونده های پرخطر را در اولویت دستور کار کمیته حقوقی باشگاه قرار دادیم تا به هر نحو ممکن در حل وفصل اختلاف و تسویه با بازیکنان اقدام لازم را به عمل آوریم. تاکنون پرونده های پرخطر از جمله لوپز، اولیویرا و ژائو ویلا را که بسیار خطرناک بودند، با موفقیت خاتمه دادیم.

او افزود: از حدود 10 پرونده ای که در دستور کار بود، پرونده رمزی را به دلیل این که هنوز به کمیته انضباطی فیفا ارسال نشده بود، در اولویت ششم قرار دادیم.

نجفی خاطرنشان کرد: در مورد رمزی حکمی صادر نشده اما بعد از صدور حکم کمیته انضباطی یک ماه به باشگاه مهلت داده می شود که با بازیکن تسویه حساب کند و غیر از آن نیز می توان از این حکم به دادگاه cas اعتراض کرد. در هر صورت مساله کسر امتیاز یا بی توجهی باشگاه به موضوع رمزی به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان از این بدهی ها پرداخت شده است. امیدواریم باقی پرونده ها نیز به همین ترتیب حل شود. هواداران هم در این خصوص هیچ اضطراب و نگرانی نداشته باشند.