آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۵
سیاسی
۲

قاضی عسکر: با افتخار به حج می رویم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: آنهایی که مردم را نسبت به حج اذیت و دلسرد کردند و این همه تبلیغ علیه آن داشتند توبه کنند، چرا که امروز با افتخار به حج می رویم.

به گزارش مهر، سید علی قاضی عسکر در آیین بدرقه زائران حج 96 که در سالن حجاج فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، افزود: عده ای می خواستند پرچم حج را از دست کسانی که آن را نگه داشته اند، بیندازند. در حالی که حاجی ما قرار است باعث تقویت و اتحاد اسلامی در جهان باشد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که امروز مفتخریم زائران در آرامش عازم حرمین شریفین می شوند، اضافه کرد: میزبان با توجه به قول و قرارهایی که گذاشته بود نشان داد که به آنها پایبند است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری به همه فتنه ها خاتمه داد و آنهایی که تلاش می کردند حج را تعطیل کنند، فهمیدند این تصمیم نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای اقدامات انجام شده برای جلوگیری از وقوع دوباره حوادث منا و جرثقیل در مکه تمامی جرثقیل های موجود در اطراف حرم امن الهی، جمع آوری یا استحکام کاری آنها به طور کامل انجام شده است.

به گزارش میزان، قاضی عسکر ادامه داد: همچنین مسیرهای کم عرض منتهی به جمرات، عریض و از سوی نیروهای سعودی کنترل می شود.