آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۵
سیاسی
۲

دشمنان از اقتدار ایران در هراسند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر این که دشمنان از اقتدار ایران هراس دارند، گفت: استکبار جهانی درصدد وارونه جلوه دادن چهره رئوف و مهربان اسلام و ارائه یک چهره خشن از آن به جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر محمد باقری در بازدید از مناطق مرزی و یگان های مستقر در سیستان و بلوچستان گفت: تحرکات نیروهای فرامنطقه ای در آب های سرزمینی ما غیرقانونی است و ما طبق قانون و براساس اصل اقتدار به آنها اخطار می دهیم و از این تحرکات جلوگیری می کنیم.

باقری تصریح کرد: ادعای این نیروها درباره عکس العمل ما در راستای همان اهداف توسعه طلبانه، باطل است و جایگاه قانونی ندارد. وی همچنین در این بازدید با اشاره به تحرکات و فعالیت های گروهک های تحت حمایت استکبار در آن سوی مرز و ضرورت توجه جدی تر پاکستان به این تحرکات گفت: براساس هماهنگی های انجام شده، به زودی شاهد حضور بیش از پیش ارتش پاکستان در مرزهای مشترک خواهیم بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان، دولت و مردم پاکستان را قربانی تروریسم دانست و گفت: در زمینه مبارزه با تروریسم همکاری های متفاوتی به پاکستان پیشنهاد شده است که آنان در حال بررسی هستند. سرلشکر باقری با تاکید بر لزوم هوشیاری در قبال اختلاف افکنی برخی کشورها برای ایجاد فاصله بین ایران و پاکستان تصریح کرد: مطمئنیم ایران و پاکستان مایل نیستند عنصر ثالثی اتحاد و یکپارچگی و عزم دو کشور را برای مقابله با تروریسم خدشه دار کند.