آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

در اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه برگزار می شود

نشست بررسی بازنمایی چهره منافقین در سریال های سیما

نشست بررسی بازنمایی چهره گروهک منافقین در سریال های سیما روز چهارشنبه ساعت 14 در محل تالار اندیشه اداره کل پژوهش های اسلامی صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهش های اسلامی رسانه، سیدمحمدرضا خوشرو، دبیر علمی این نشست اعلام کرد: جلیل سامان، نویسنده و کارگردان سه اثر تلویزیونی ارمغان تاریکی، پروانه و نفس که به موضوع گروهک منافقین می پردازد، در این جلسه شرکت کرده و با کارشناسان و پژوهشگران حوزه دین و رسانه به بحث و گفت وگو خواهد پرداخت.

وی افزود: جهت استفاده از نقطه نظرات تاریخی بازنمایی این گروهک تروریستی در سریال ها نیز از دکتر محمد صادق کوشکی دعوت به عمل آمده تا رویدادهای روایت شده در این سریال ها بخصوص سریال نفس را که در ماه مبارک رمضان سال جاری پخش شده است، از منظر تاریخی بررسی کند.

مدیر گروه فرهنگ و هنر دینی رسانه اداره کل پژوهش های اسلامی گفت: این اداره کل به عنوان متولی حوزه تخصصی دین و رسانه در کشور، درصدد است در این نشست ضمن بررسی نقادانه این سه سریال، از اهتمام مجدانه جلیل سامان در پرداختن به موضوع انقلاب اسلامی تجلیل و قدردانی کند. از این رو از آقای روشن روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما نیز دعوت به عمل آمده تا در این نشست حضور داشته باشد.

پژوهشگران و کارشناسان علاقه مند به شرکت در این نشست، می توانند با تلفن 02532920055 تماس بگیرند.