آرشیو چهارشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۶
شهرستان ها
۷

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن کریم

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی در بخش های حفظ، قرائت، اذان و دعاخوانی در اراک برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

اراک- خبرنگار کیهان: در این دوره از مسابقات 234 برگزیده مرحله شهرستانی در هشت رشته حفظ 5، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، اذان(در بخش آقایان) دعاخوانی، قرائت، ترتیل و قرائت تحقیق شرکت کردند.

در پایان در بخش آقایان در رشته حفظ پنج جزء رضا میرهاشمی از ساوه، در رشته حفظ 10 جزء سجاد اسکندری از اراک، در حفظ 20 جزء مرتضی سعیدی از اراک، در حفظ کل قرآن رضا نادی از شازند، در رشته اذان حمیدرضا محمدی از اراک، در رشته دعاخوانی ابراهیم احمدی از زرندیه، رشته قرائت ترتیل محمد محمدی از اراک و در رشته قرائت تحقیق مجید جیریایی از ساوه مقام های نخست را کسب کردند.

در بخش خواهران هم، در رشته حفظ پنج جزء شیما مومنی از اراک، حفظ 10 جزء زهرا محمدی از خمین، حفظ 20 جزء شوکت حاجعلی بیگی از اراک، حفظ کل قرآن اعظم خیری از خمین، دعاخوانی مریم غلامی از اراک، قرائت ترتیل محدثه مومنی از اراک و در قرائت تحقیق عادله شیخی از اراک به ترتیب عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری قرآن کریم که شهریورماه سال جاری به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود حضور می یابند.