آرشیو چهارشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۶
ورزشی
۹
حدیث دشت عشق

به یاد فرمانده شهید مرتضی مسیب زاده

یک افسر ارشد و متخصص در سطح کشور

مرتضی مسیب زاده در 23 تیر سال 61 در فردیس کرج منطقه رجایی شهر به دنیا آمد. در رشته مهندسی کشاورزی در دانشگاه پذیرفته شد، منتهی دانشگاه را ادامه نداد و وارد سپاه پاسداران شد. در این مجموعه در رده های مختلف، هم چون گزینش فعالیت کرد. بعدها وارد دانشکده یگان مخصوص شد و در دانشگاه افسری ادامه تحصیل داد و مسئولیت های مختلفی داشت.

حاج مرتضی چند نوبت به عنوان مدافع حرم و مستشار نظامی در سوریه مامور بود و حدود دو سال در این کشور حضور داشت. او یک افسر ارشد متخصص و منحصر به فرد در زمینه خود در سطح کشور بود، یک افسر نظامی به تمام معنا بود که خود را فدای مام میهن کرد. سوای اعتقادات مذهبی که ما داریم مرتضی خودش را فدای آسودگی ناموس ما در ایران کرد. زمانی که در داخل کشور بود نیز به عنوان یک معلم و تحلیلگر امور سیاسی و سخنران حلقه های سیاسی در پایگاه های بسیج حضور داشت.

با دو تن از همرزمان به تاریخ 14 خرداد 95 در مقری در خلسه، یکی از مناطق جنوبی حلب مستقر بود، که متاسفانه گرای آنها لو رفت و مورد حمله خمپاره ای قرار گرفتند و به دیدار معبود شتافتند.

بخشی از وصیت نامه شهید:

عزیزان، نماز را حتی سبک نشمارید و لحظه ای از توفیق خدمتگزاری به مادرتان غافل مشوید که خیر دنیا و آخرت نصیبتان شده است. خواهرانم برای دیگران در نماز و حجاب الگو باشید.