آرشیو چهارشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۶
ورزش
۹

میلان همچنان دنبال خریدهای بزرگ است

میلانی ها تا همین چند هفته پیش بیشتر اخبار نقل و انتقالات اروپایی را به خود اختصاص داده بودند و هر روز خبر ورود بازیکن جدید و با کیفیتی به این تیم در رسانه ها مخابره می شد. با این حال پس از آمدن بونوچی از یوونتوس، تصور می شد مالکان چینی جدید میلان پرونده نقل و انتقالات خود را بسته باشند. اما تازه ترین اخبار حکایت از این دارد که این باشگاه هنوز روی ستاره های سرشناسی نظر مثبت دارد.

میلانی ها در تابستان امسال تقریبا برای تمام مناطق میدان بازیکن جدید خریده اند بجز خط حمله که از هیچ یک از گزینه های شان (آلوارو موراتا، پیر امریک اوبامیانگ و دیه گو کاستا) پاسخ مثبت نگرفته اند و حالا می خواهند شانس خود را برای خرید کاستا بار دیگر امتحان کنند؛ به همین منظور با ژرژ مندز، مدیر برنامه های این بازیکن اسپانیایی وارد مذاکره شده اند. به نظر می رسد چلسی هم ترجیح می دهد که کاستا را به میلان بفروشد بخصوص که پافشاری این بازیکن ملی پوش برای پیوستن به اتلتیکو مادرید آنها را در یکی دو ماه اخیر آزار داده است.

بازیکن دیگری که اسمش حوالی سن سیرو شنیده می شود، زلاتان ابراهیموویچ است. در حالی که در هفته های اخیر، شایعات حاکی از بازگشت او به منچستر برای فصل آینده بود، اما به تازگی مترو از احتمال حضور او در میلان خبر داد.

همچنین وبسایت توتو اسپورت نیز اعلام کرد که زلاتان مشتاق یک دوره حضور دیگر در ایتالیا است، جایی که در تیم های یوونتوس، میلان و اینتر بازی کرده است و حالا بار دیگر می خواهد برای روسونری به میدان برود.

با این حال گفته می شود اگر در هر صورت میلان نتواند کاستا و زلاتان را برای بازی در ایتالیا متقاعد کند، تنها دو گزینه دیگر خواهد داشت که یکی از آنها اوبامیانگ است که جذب او از دورتموند مستلزم خرج کردن پولی هنگفت در حدود 80 تا 90 میلیون یورو است و دیگری نیکلا کالینیچ، مهاجم فیورنتینا که جذب او آسان تر خواهد بود.