آرشیو چهارشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۶
حوادث
۱۹

بازداشت 3 نفر در پرونده آزار پریا

رئیس دادگستری ساوه از بازداشت سه نفر در پرونده کودک آزاری و مرگ پریا خبرداد.

هادی ملکی افزود: بامداد 7 مرداد امسال مادری کودک خود را که در حالت بیهوشی به سر می برد به همراه فردی به بیمارستان آورد. پزشکان در بررسی اولیه وضع کودک احتمال دادند او مورد کودک آزاری قرار گرفته که موضوع ر ا به پلیس و اورژانس اجتماعی خبر دادند.وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده توسط اورژانس اجتماعی معلوم شد آثار کبودی و صدماتی روی بدن وی وجود دارد. با مرگ کودک و بررسی های تکمیلی توسط دستگاه قضایی و انتظامی، با توجه به اظهارات متناقض مادر کودک در بازجویی، اطلاعاتی به دست آمد که نشان می داد این کودک بعد از کودک آزاری فوت شده است.

رئیس دادگستری ساوه افزود: بعداز تشکیل پرونده قضایی تاکنون سه نفر در این پرونده بازداشت شده اند. یکی از آنها متهم به کودک آزاری و دو نفر دیگر به دلیل اخفای ادله جرم و انحراف در تحقیقات پلیس در بازداشت به سر می برند.

وی ادامه داد: دلایل کشف شده حاکی است کودک آزاری توسط این شخص انجام شده و با تیزهوشی ماموران ادله امحاء شده جرم کشف و مورد بازیابی از طریق بازبینی دوربین های مدار بسته و تلفن همراه متهم قرار گرفت و مشخص شد صدمات، منجر به مرگ مغزی کودک شده و منتظر نظریه نهایی پزشکی قانونی درباره علت تامه مرگ او هستیم. هادی ملکی به میزان افزود: یک سری قرائن درخصوص آزار جنسی وجود دارد که به بررسی بیشتر و اعلام نظر قطعی پزشکی قانونی با معاینه دقیق و کالبدشکافی جسد نیاز دارد.