آرشیو چهارشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۶
حوادث
۱۹

شوهر خشمگین، همسرش را کشت

مرد افغان درجریان درگیری با همسرش او را با ضربه چاقو از پای درآورد و مادر وی را روانه بیمارستان کرد.

بعد از ظهر دوشنبه فردی با کلانتری 132 نبرد تماس گرفت و از درگیری خونینی در آپارتمان ساختمانی سه طبقه در نبرد جنوبی خبرداد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند یک مرد افغان چاقو به دست در خانه ایستاده است که او در همانجا بازداشت شد. ماموران زمانی که پا به آپارتمان گذاشتند، مشاهده کردند زن 27 ساله براثر اصابت ضربه های چاقو فوت کرده و مادر43 ساله وی غرق در خون کف اتاق افتاده است. دقایقی بعد با آمدن اورژانس زن زخمی به بیمارستان شهدای هفت تیر و جسد دختر او به پزشکی قانونی منتقل شد.

متهم 31 ساله به پلیس آگاهی منتقل شد و به افسر تحقیق گفت: من و همسرم پنج سال پیش در افغانستان ازدواج کردیم و پسر و دختر خردسالی داشتیم. دو سال پیش والدین همسرم به ایران آمدند. با اصرار آنها ما هم وسایل زندگی مان را فروختیم و قاچاقی آمدیم. وی افزود: اما مدتی پیش والدین وی بنای ناسازگاری گذاشتند. اخلاق همسرم نیز کم کم عوض شده بود. حتی برادرزن هایم مرا چند بار کتک زدند و تهدیدم می کردند. شرایط زندگی برایم سخت شده بود و می خواستم همراه بچه ها به افغانستان بازگردم. ظهر دوشنبه به سفارتخانه افغانستان رفتم و بعد به خانه بازگشتم. با دیدن مادرزنم در خانه با او دعوا کرده و گفتم دیگر تحمل ندارم و می خواهم به کشورم بازگردم.

متهم به قتل ادامه داد: در این دعوا مادرزنم مرا کتک زد و یقه لباسم را پاره کرد.

از این وضع خسته شده بودم. با برداشتن چاقویی از آشپزخانه ابتدا سمت مادرزنم رفتم و با چاقو ضربه هایی به قسمت کمر و شکم او زدم. بعد با همان چاقو به جان همسرم افتادم و شش ضربه چاقو به گردن او زدم.

تحقیقات از مرد همسرکش در حالی ادامه دارد که مادرزن وی همچنان در بیمارستان بستری و در جدال با مرگ دست و پنجه نرم می کند.