آرشیو چهارشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۶
ورزش
۱۸

وحید امیری: خاطرات خوبی از این شهر داریم

امیری: برای برد به تبریز می رویم

وحید امیری بهترین بازیکن پرسپولیس در هفته اول بود. او فصل قبل هم یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس و یکی از ارکان موفقیت این تیم در طول فصل بود. او در آستانه دومین بازی تیمش گفت: ما برای این بازی علی علیپور را در اختیار نداریم؛، اما تیم آنقدر بازیکن خوب دارد که بدون بازیکنان محروم بتواند به کارش ادامه دهد.

امیری ادامه داد: پرسپولیس در فصل قبل نشان داد متکی به فرد نیست و ما به نقطه ای رسیده ایم که یک تیم موفق را شکل داده ایم. همه ما یک تیم هستیم و هر کسی در این تیم قرار بگیرد باید بهترین عملکردش را ارائه کند.

هافبک نفوذی سرخپوشان گفت: بازی هفته اول ما نشان داد این فصل هم برای قهرمانی نقشه داریم و می خواهیم دل هواداران را شاد کنیم. ضمن آن که باید با تمام توان برای دو بازی سخت مقابل الاهلی عربستان هم آماده شویم. بازی ما با الاهلی بازی مرگ و زندگی است و اگرچه در عمان بازی می کنیم اما می دانیم دل هواداران با ماست و برای شادی دل آنها بهترین عملکردمان را ارائه می دهیم.

امیری درباره بازی هفته دوم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی این هفته در خانه تراکتورسازی در تبریز است. ما از این شهر خاطرات خوبی داریم و حتی فصل قبل که تراکتور مهم ترین رقیب ما برای قهرمانی بود مغلوب این تیم نشدیم. تراکتور تغییرات بسیاری در این فصل داشته و به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی آن تیم گذشته نیست، ولی با این حال تراکتورسازی همیشه تراکتورسازی است و تیمی قابل احترام. با این حال ما هم پرسپولیس هستیم و برای برد به تبریز می رویم. ما راهی نداریم جز این که از همین هفته های اول، امتیازها را به بهترین شکل جمع آوری کنیم.