آرشیو پنجشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۵۹
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

از #سمانه تا #کابینه

این روزها شبکه های اجتماعی آینه تمام نمای جامعه هستند. دغدغه هایی که شهروندان آن را پی می گیرند و به دنبال پاسخ پرسش های خود هستند معمولا در این شبکه ها نمود پیدا می کند. شبکه اجتماعی توئیتر از این لحاظ یکی از بهترین فضاهایی است که در آن می توان به دغدغه ها پی برد.

#مجوز نمیدن

کاربران توئیتر طی دو روز گذشته تصمیم گرفتند با این هشتگ، درباره موانع و مشکلاتی که برای برگزاری تجمع های دانشجویی و کارگری یا فعالیت های هنری معمولا به وجود می آید سخن بگویند. نهادهایی که معمولا با ندادن مجوز سعی می کنند جلوی این گونه فعالیت ها را بگیرند و اتفاقاتی که بعد از این ماجرا می افتد از جمله مضامینی بود که در توئیت های مربوط به این هشتگ به چشم می خورد.

#کابینه

همچنان بحث بر سر کابینه و وزرا داغ است. بسیاری بر این عقیده اند که ترکیب وزیران و افرادی که به عنوان وزیر معرفی می شوند برخاسته از مطالبه 24 میلیونی نیست. بازار شایعات هم در این میان داغ است و هر شایعه واکنش های زیادی را باعث می شود.

#وزیر زن

حضور یا حضورنداشتن وزیر زن در کابینه نیز یکی دیگر از عمده موضوعاتی است که کاربران توئیتر همچنان درباره آن حرف می زنند. اینکه حضور زنان در کابینه یکی از مهم ترین خواسته هاست و باید در کابینه دوازدهم به آن پرداخته شود؛ موضوعی که البته درباره آن خبر موثقی نمی رسد و همه چیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

#سمانه

خبر فوت دختری که در سیستان و بلوچستان بر اثر نیش زنبور درگذشت یکی از خبرهایی بود که از سوی کاربران پی گرفته شد؛ کاربرانی که در این استان زندگی می کنند و خواستار توجه به این اتفاق هستند. سمانه بعد از گزیده شدن و به خاطر نبودن درمانگاه در ایرندگان محل سکونتش به خاش انتقال پیدا می کند اما فاصله بین خاش تا ایرندگان صد کیلومتر است و در این فاصله سمانه بر اثر نیش زنبور فوت می کند.