آرشیو پنجشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۵۹
حوادث
۱۷

محاکمه دزدان حرفه ای خانه های اعیانی

گروه حوادث / چهار سارق جوان که 32 بار از خانه های غرب تهران سرقت کرده بودند صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، پس از انجام سرقت های سریالی که از دو سال پیش در شمال و شمال غرب تهران شروع شده بود تیم ویژه ای از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت برای شناسایی این دزدان تشکیل شد و پس از چهره نگاری هایی از طریق دوربین های مداربسته برخی از ساختمان ها ماموران توانستند چهار سارق را شناسایی و دستگیر کنند، اما سردسته سارقان که فردی سابقه دار است هنوز تحت تعقیب قرار دارد. صبح دیروز این چهار دزد جوان به نام سینا، وحید، ایرج و هاشم در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا پای میز محاکمه ایستادند.

در حالی که هر 4 متهم به ده فقره از 32 سرقت انجام شده اعتراف کردند یکی از آنها به قضات گفت: برای سرقت از خانه ها یک نفر «زاغ زنی» می کرد و بعد وقتی مطمئن می شدیم کسی در خانه موردنظر نیست با شکستن در یا از بالکن وارد آپارتمان می شدیم و وسایل گرانقیمت را می دزدیدم. پس از اظهارات این چهار متهم جوان قضات برای بررسی بیشتر پرونده وارد شور شدند تا بتوانند حکمشان را صادر کنند.