آرشیو شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۸
شهرستان ها
۷

رئیس پلیس راهور ایلام: جاده های ایلام برای اربعین ایمن نیستند

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: محورهای تردد زائران در استان ایلام علی رغم تلاش های صورت گرفته هنوز دچار نقص و مشکل جدی هستند و اگر تا اربعین برطرف نشوند امسال بازهم شاهد مشکل و گره های ترافیکی خواهیم بود.

سرهنگ «محسن ناصری» اظهار کرد: باید بسترهای لازم برای تردد زائران ایجاد شود و افزایش ایکس ری ها در مرز مهران یکی از ضروریات است چون در سال گذشته کمبود ایکس ری موجب بروز مشکلاتی شد.

وی اضافه کرد: محور مهران - ایلام- سرابله - شباب - حمیل و دیگری محور مهران - ایلام - ایوان - اسلام آباد غرب در هر دو محور با مشکل جدی عرض کم جاده مواجه هستیم که باید برای اربعین امسال و جلوگیری از مشکل ترافیکی اصلاح شود.

وی شهر شباب را یکی از مهم ترین توقفگاه های زائران اربعین دانست و گفت: باید از مسیر پلیس راه شباب - تا نزدیک شهرک صنعتی شباب کامل بلواربندی شود تا در اربعین هرج و مرج در این شهر پیش نیاید.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با بیان اینکه ورودی شهر ایوان باید رفع نقص شود چون مشکلی جدی در خیابان اصلی شهر ایوان داریم، ایجاد روشنایی و شن ریزی فضای پارکینگ ها، ایجاد نیوجرسی و جداکننده در مسیری های پرتردد و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در جاده برای اربعین را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: اگر ورودی میدان ارغوان که در حال ساخت و ایجاد پل روگذر است تا اربعین درست نشود در این میدان مسیر ورود و خروج زائران از شهر ایلام دچار مشکل جدی خواهد شد و از دستگاه مسئول خواستاریم هرچه سریع تر پل را تکمیل کند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام احداث کمربندی غربی مهران را خواسته به حق مردم و زائران دانست و گفت: اگر این کمربندی ایجاد شود در مهران گره ترافیکی نخواهیم داشت.وی تصریح کرد: سال گذشته متاسفانه پارکینگ ها درست مدیریت نشدند و امسال ساماندهی آنها باید به افراد کاربلد سپرده شود.