آرشیو شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۸
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* آخرین مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در کاپ آسیا با حضور حدادی و ساهاکیان آغاز شد. مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان نیز روز پنجشنبه در سالن آزادی حضور پیدا کرده و در غیاب محمود مشحون از اردوی ملی پوشان بسکتبال بازدید کرد. مسابقات کاپ آسیا از 17 مرداد ماه در بیروت لبنان آغاز می شود و ایران در دور مقدماتی با سوریه، هند و قطر همگروه است.

* سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی جام ارومیه هفته آینده با حضور مسئولان ارشد فدراسیون جهانی کاراته برگزار خواهد شد.

* رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان روزهای شنبه و یکشنبه (14 و 15 مردادماه) در شهر تامپره فنلاند برگزار می شود. اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نخستین تمرین خود را برای حضور در این رقابت ها، صبح پنج شنبه در محل برگزاری این رقابت ها برگزار کردند. بر اساس برنامه این مسابقات مراسم وزن کشی اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم عصر روز جمعه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به روی باسکول می روند تا رقابت های خود را از صبح امروز برگزار نمایند. مسابقات اوزان 55، 60، 74 و 96 کیلوگرم نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

* افشین نوروزی توانست عنوان قهرمانی اولین دوره تور ایرانی پینگ پنگ را به دست آورد.اولین دوره تور ایرانی پینگ پنگ به میزبانی قزوین برگزار شد و در پایان عنوان قهرمانی به افشین نوروزی رسید.در فینال بخش انفرادی عصر دیروز نوروزی با نتیجه 4 بر 1 میعادلطفی را شکست داد.در فینال انفرادی دونفره هم تیم نیما عالمیان و حمیدرضا طاهر خانی با نتیجه 4بر 3 تیم مهران احدی و میعاد لطفی را مغلوب کرد و قهرمان شد.