آرشیو شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

برخورد بهزیستی با دریافت شهریه اضافی مهدهای کودک

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران گفت: دریافت شهریه اضافی از سوی مهدهای کودک از خانواده های کودکان تخلف بوده و بهزیستی با این تخلفات برخورد می کند.

احمد خاکی با اشاره به اینکه تاکید ویژه ای به اجرای برنامه های آموزشی در مهدهای کودک شده است، به خبرگزاری میزان گفت: تمام مهدهای کودک موظف هستند بر اساس محتوای تعیین شده، برنامه های خود را اجرا کنند.

خاکی با بیان اینکه هر مهد کودک می تواند روزانه تنها یک فوق برنامه داشته باشد، تصریح کرد: در صورتی که برنامه های فوق برنامه بیش از دستورالعمل سازمان باشد، با آنها برخورد می شود.

وی با اشاره به انجام بازرسی از مهدهای کودک سطح استان تهران، درخصوص تذکر های ارائه شده از سوی خانواده ها مبنی بر دریافت شهریه اضافی از سوی برخی از مهدهای کودک، گفت: دریافت شهریه اضافی از خانواده ها تخلفی است که سازمان بهزیستی به طور جدی با آن برخورد می کند و به همین جهت از خانواده ها خواسته شده که بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی، شهریه مهدکودک فرزند خود را پرداخت کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه خانواده ها می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی مهدها در بخش های مختلف، با سامانه 3000012333 ارتباط و تخلف مهد کودک مورد نظر خود را ثبت کنند، افزود: بازرسان سازمان بهزیستی نیز پس از بررسی های لازم و حضور در مهد متخلف اقدامات قانونی را انجام خواهند داد.