آرشیو شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

مرگ پسر جوان پس از سقوط در چاه فاضلاب

پسری جوان بر اثر سقوط در چاه فاضلاب به عمق 30 متر جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری 125، عصر پنجشنبه سقوط پسری جوان به داخل چاه در یک منزل قدیمی در دارآباد، خیابان صومعه زاده به سامانه 125 اعلام شد.

معاون منطقه سه عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، درباره جزئیات این حادثه گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد جوانی 19ساله به علتی نامعلوم درون چاهی که داخل حیاط و در کنار دیوار خانه قدیمی وجود داشت، سقوط کرده است.

رضا امیری یگانه افزود: آتش نشانان به سرعت تجهیزات ویژه حوادث چاه را بر روی دهانه چاه قرار دادند و یکی از آتش نشانان برای ارزیابی به داخل چاه فرستاده و مشخص شد عمق چاه حدود 30 متر است که 7 متر آن، مملو از آب و فاضلاب است.

امیری با اشاره به وضعیت بسیار ناایمن چاه خاطرنشان کرد: تنگ بودن دهانه چاه و همچنین حجم زیاد آب در داخل چاه، کار را برای آتش نشانان بسیار سخت و طاقت فرسا کرده بود به همین دلیل نیروها ساعت ها برای نجات جوان سقوط کرده، تلاش کردند.

وی ادامه داد: سرانجام پس از حدود پنج ساعت تلاش بی وقفه، آتش نشانان موفق شدند به پیکر پسر جوان دسترسی پیدا کرده و با مشقت بسیار زیاد، وی را از داخل چاه به بیرون منتقل کنند که پس از معاینات عوامل اورژانس مشخص شد متاسفانه وی در همان لحظات اولیه پس از حادثه جان باخته است.

تحقیقات درباره علت و چگونگی بروز این حادثه مرگبار از سوی کارشناسان آتش نشانی و نیروی انتظامی در حال انجام است.