آرشیو شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۸
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

شبکه تلویزیونی امید افتتاح شد

همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع)، در مراسمی با حضور رئیس رسانه ملی، شبکه تلویزیونی امید به طور رسمی آغاز به کار کرد.

دکتر علی عسکری با حضور در استودیو شبکه امید، اظهار امیدواری کرد که این شبکه تلویزیونی بتواند با برنامه ریزی درست و مناسب نیازهای روز نوجوانان و جوانان کشور را برآورده سازد وبه ایجاد نشاط و پویایی در این قشر از جامعه کمک کند.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر توجه ویژه دستگاه های مختلف کشور بویژه صداوسیما به نیازهای قشر جوان و نوجوان کشور، تاکید کرد: صداوسیما باید در راستای فرمایشات معظم له و به منظور پاسخ به این نیازها به صورت ویژه به این موضوع بپردازد که راه اندازی شبکه اختصاصی امید گامی مهم در جهت برآورده کردن خواسته های جوانان و نوجوانان کشور است.

بر اساس این گزارش، دکتر علی عسکری بعد از افتتاح این شبکه در جمع تعدادی از نوجوانان دختر و پسر حضور یافت و در فضایی صمیمانه با آنان به گفت و گو نشست. در این گفت وگوی صمیمانه، نوجوانان نیازها و مطالبات خود را در تولید محتوی برنامه های شبکه امید مطرح کردند و رئیس سازمان صدا و سیما نیز قول داد که نظرات و پیشنهادات آن ها در تولیدات و برنامه سازی های این شبکه، مورد استفاده قرار گیرد.