آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۱
ورزشی
۲۳

شکایت پرسپولیس از تراکتور در راه کمیته انضباطی

تیم پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در شهر تبریز به مصاف تراکتورسازی رفت که این بازی در زمان سفر پرسپولیسی ها به فرودگاه تبریز شاهد اتفاقات عجیب و تلخی بود. حدود 100 نفر با حضور در فرودگاه شهید مدنی تبریز اقدام به فحاشی بازیکنان و مسئولان باشگاه پرسپولیس کردند که در همین رابطه، مسئولان این باشگاه شکوائیه ای علیه تراکتورسازی آماده کرده اند که این شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: «ما یک ساعت در فرودگاه معطل شدیم و این عده از هواداران خواستار این بودند که ما به تهران برگردیم! ما فیلم تمام اتفاقات رخ داده را ضبط کردیم تا بعدا کسی زیر آن نزند و ما را متهم به جوسازی یا مسائل دیگر نکند.» او در خصوص مصاحبه رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی که عنوان کرده بود اتفاقات رخ داده در تبریز بازخورد اتفاقات مشابه در تهران است، افزود: «این آقا که این صحبت ها را کرده بگوید که چه اتفاقی در تهران رخ داده؟ آیا هواداران پرسپولیس به فرودگاه رفته و علیه تراکتوری ها شعار داده اند؟»

البته تراکتوری ها هم نسبت به مساله دیگری دلخور بودند چرا که پس از این بازی یک روزنامه گمنام اینترنتی از تیتری عجیب و هتاکانه در قبال این حوادث استفاده کرد که به هیچ وجه خوشایند نبود و موجب واکنش مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز شد. البته فرد خاطی بلافاصله توسط نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی دستگیر وتحویل مقامات قضایی شد اما باشگاه تراکتورسازی در بیانیه خود توهین به قومیت های مختلف خصوصا مردم شریف آذربایجان را بشدت محکوم ساخت.