آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۹
ورزشی
۹

حضور تیم ملی والیبال ایران در اردبیل برای صعود به مسابقات جهانی

تیم ملی والیبال ایران به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات انتخابی والیبال جهان وارد اردبیل شد.

تیم ملی والیبال ایران با تمامی بازیکنان و کادر فنی خود ظهر دیروز وارد اردبیل شد تا این تیم اردوی تدارکاتی خود را به مدت پنج روز برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات انتخابی والیبال جهان برگزار کند. تیم ایران از فرودگاه اردبیل راهی هتل محل استقرار خود در شهرستان سرعین شد تا برنامه تمرینی تیم ملی طبق تصمیمات کادر فنی از عصر دیروز در ورزشگاه رضازاده اردبیل محل برگزاری مسابقات انتخابی جهان آغاز شود. مسابقات انتخابی والیبال جام جهانی با حضور پنج تیم به میزبانی شهر اردبیل برگزار می شود که این مسابقات از نوزدهم تا 23 مرداد ماه به میزبانی ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می شود. تیم ملی ایران زودتر از سایر رقیبان خود در اردبیل حاضر شده تا با برگزاری مسابقات و اردوهای تدارکاتی با شرایط و آب و هوای این استان آشنا شود. سایر تیم ها نیز روزهای 17 و 18 مرداد ماه وارد اردبیل می شوند.

خوش خبر: تیم ملی والیبال از آمادگی خوبی برخوردار است

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ظهر دیروز در محل اقامت تیم ملی در سرعین به خبرنگاران گفت: برنامه های تمرینی تیم ملی والیبال تا زمان شروع بازی ها در یک جدول زمانی تهیه شده و تلاش می کنیم که هر روز ساعت 5 بعد از ظهر در ورزشگاه رضازاده اردبیل تمرین داشته باشیم. وی افزود: حریفان تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی بسیار قدرتمند هستند و تیم ما نیز خوشبختانه از آمادگی خوبی برخوردار است که امیدواریم با تکیه به توانمندی های بازیکنان و کادر فنی بتوانیم به مسابقات جهانی صعود کنیم. سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: از بین پنج تیم حاضر در این مسابقات دو تیم به مسابقات جهانی صعود می کنند که ما تعریف حمایت تماشاگران اردبیلی را بسیار شنیده ایم و امیدواریم با حمایت مردم اردبیل و رسانه ها تیم ملی بتواند به بازی های جهانی صعود کند. خوش خبر بیان کرد: در حال حاضر 15 بازیکن همراه تیم ملی به اردبیل سفر کرده اند که یک بازیکن از این تعداد خط خورده و مابقی با تصمیم کادر فنی در این مسابقات حضور می یابند.