آرشیو یکشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۹
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

معاون رئیس جمهور ونزوئلا: هیسپان تی وی، انحصار خبری غرب به زبان اسپانیایی را شکست

معاون رئیس جمهور ونزوئلا در حاشیه مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران، از شبکه هیسپان تی وی بازدید کرد.

ریکاردو منندز که به همراه هیئت بلندپایه ای از مقامات ونزوئلایی برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران به تهران سفر کرده است، ضمن بازدید از هیسپان تی وی، با علی اجاره دار، مدیر شبکه اسپانیولی زبان 24 ساعته رسانه ملی نیز ملاقات و گفت و گو کرد.

منندز پس از بازدید از نیوزروم و وبسایت هیسپان، در دیدار با اجاره دار ضمن اشاره به تحرکات روزافزون جریان امپریالیستی بر علیه دولت مردمی ونزوئلا و مداخله دولت های راستگرای آمریکای لاتین در مسائل داخلی این کشور، از جهت گیری واقعگرایانه هیسپان تی وی در انعکاس واقعیت های ونزوئلا و دیدگاه های مقابل جریان رسانه ای استکباری تشکر کرد.

معاون رئیس جمهور ونزوئلا هدف جریان رسانه ای سلطه به رهبری غرب و آمریکا را که در پی ایجاد آشوب و تفرقه در داخل این کشور است، محکوم کرد و مراتب تقدیر خود را از جریان رسانه ای پویا و پوشش همه جانبه اخبار ونزوئلا توسط شبکه بین المللی اسپانیولی زبان ایران که انحصار رسانه ای غرب را شکسته و واقعیت های ونزوئلا و اغراض و مطامع پنهان و پشت پرده غرب از تضعیف دولت ونزوئلا را برملا می سازد، اعلام کرد. مدیر شبکه هیسپان نیز بر تداوم حرکت هیسپان در بازتاب روی دیگر آنچه رسانه های غربی بر نشان دادن آنها از اوضاع داخلی ونزوئلا و گوشه و کنار جهان و منطقه آمریکای جنوبی و کشورهای اسپانیولی زبان پافشاری می کنند، تاکید کرده و این مهم را از جمله ویژگی های برجسته رسانه های ایرانی به عنوان قطب مخالف جریان رسانه ای غرب عنوان کرد. گفتنی است، هیسپان تی وی تنها شبکه تلویزیونی اسپانیولی زبان 24 ساعته رسانه ملی است که به معرفی دیدگاه های متعالی جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات و رخدادهای این کشورها می پردازد.