آرشیو دوشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۰
فوتبال ایران
۱۱

حیدری: مشکلی برای بازی تراکتور ندارم

خسرو حیدری مدافع راست استقلال در ترکیب این تیم برای بازی با استقلال خوزستان حضور داشت، ولی دقایقی پیش از شروع مسابقه از ترکیب آبی ها خارج شد. پس از آن خبر رسید، حیدری مصدوم شده و این نگرانی برای هواداران به وجود آمد که او دوباره مصدوم شده و نمی تواند چند هفته ای برای استقلال به میدان برود. حالا خسرو حیدری به جام جم می گوید، مصدوم نیست و می تواند در دیدار با تراکتورسازی، استقلال تهران را همراهی کند.

آقای حیدری مصدومیتت جدی است؟

نه، من مصدومیت خاصی نداشتم، بلکه در کشاله ام کمی احساس درد می کردم و خدا را شکر الان بهتر هستم.

فکر کردیم موقع گرم کردن آسیب دیده ای.

نه. آسیب ندیدم. به خاطر همین، پس از مشورت با کادر پزشکی و فنی تصمیم گرفتم، بازی نکنم.

از چه زمانی این درد سراغت آمد؟

هفته گذشته بود که در تمرین کشاله ام کمی درد داشت. پس از آن استراحت داشتم و فکر می کردم بتوانم در بازی استقلال خوزستان تیم را همراهی کنم. در ترکیب هم بودم ولی دقایقی قبل از بازی هنگام گرم کردن احساس درد داشتم و به همین خاطر، تصمیم گرفتم بازی نکنم.

برای بازی با تراکتورسازی که مشکلی نداری؟

نه، هیچ مشکلی ندارم. می توانم در این مسابقه تیم را همراهی کنم.

ممکن است در آن مسابقه هم بازی نکنی؟

نه، بازی حساسی با تراکتورسازی داریم و قطعا در این بازی کنار استقلال خواهم بود. مشکلی هم وجود ندارد که نخواهم بازی کنم. قطعا تا روز بازی، دردی در کشاله ام نخواهم داشت.

اگر در بازی با استقلال خوزستان بازی می کردی، ممکن بود چه اتفاقی رخ دهد؟

هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، ولی من فقط نمی خواستم ریسک کنم. قبلا یکی دو بار ریسک کردم که باعث شد مصدومیتم تشدید شود و چند ماه بیرون باشم. دوست نداشتم این اتفاق دوباره تکرار شود و به همین دلیل، بازی نکردنم بهتر از بازی کردنم بود.

فکر می کنی استقلال در هفته های بعد خوب نتیجه بگیرد.

ان شاء الله همین اتفاق می افتد. کمی در هفته های اول بدشانس بودیم. در بازی با استقلال خوزستان باید برنده می شدیم، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ان شاءالله در بازی های بعدی بتوانیم جبران کنیم.