آرشیو دوشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۰
فوتبال ایران
۱۱

انصاری فرد به پانیونیوس برمی گردد

ادعای رسانه های یونان

تیم پانیونیوس قصد داشت، مهدی طارمی را به خدمت بگیرد، ولی این بازیکن در پرسپولیس ماند تا باشگاه یونانی همچنان به دنبال یک مهاجم باشد. حالا چه چیز بهتر از این که آنها بتوانند کریم انصاری فرد، مهاجم سابق خود را به خدمت بگیرند؟

انصاری فرد نیم فصل دوم سال گذشته به تیم المپیاکوس که قوی ترین و بهترین تیم یونان است، ملحق شد، ولی نتوانست به اندازه پانیونیوس در این باشگاه موفق باشد. البته در این تیم کمتر به او میدان رسید. امسال هم سرمربی آلبانیایی تصمیم گرفت، دو مهاجم جدید جذب کند و با این اتفاق، شانس انصاری فرد برای حضور در ترکیب ثابت تیمش بسیار کمتر از گذشته خواهد شد. حالا منابع خبری در یونان می گویند، این بازیکن قصد دارد به باشگاه سابقش پانیونیوس برگردد و به صورت قرضی تا پایان فصل برای این تیم بازی کند. برای کریم مهم است که قبل از جام جهانی بتواند فیکس بازی کند.

رسانه های یونانی درباره وضعیت مهاجم ملی پوش ایرانی، نوشتند: کریم انصاری فرد در سال جام جهانی از وضعیت خود راضی نیست و درخواست جدایی داده است. او منتظر پیشنهاد باشگاه های برای خود است تا از بین آنها بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند.

انصاری فرد که تجربه ناموفقی در اوساسونا داشت، در پانیونیوس درخشید و همین باعث شد که به المپیاکوس برود ولی بعد از جدایی پائولو بنتوی پرتغالی که انصاری فرد با نظر او به این تیم آمد، شرایط برای مهاجم ایرانی بد شد. هسنی، سرمربی آلبانیایی اعتقاد زیادی به انصاری فرد ندارد.