آرشیو سه‌شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۹۰۰۳
ورزش
۱۱

گوناگون

نایب قهرمانی کاروان ایران

مسابقات پارادوومیدانی جوانان جهان با عنوان نایب قهرمانی تیم اعزامی ایران همراه بود. مسابقات پارادوومیدانی جوانان درسوئیس به پایان رسید که کاروان 24 نفره ایران دراین رقابت ها موفق به کسب 22 مدال شد. این رقابتها با حضور 275 ورزشکار از 41 کشور برگزار شد. ایران با 24 ورزشکار دراین رقابت ها شرکت کرده بود، در مجموع موفق به کسب 12 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز شد.

بازیکن ذوب آهن در تهران

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن برای پیگیری درمان قطعی مصدومیتش به تهران آمد.ذوب آهن در بازی با پیکان به جز حدادی فر، مهدی پور را هم به دلیل آسیب دیدگی دراختیار نخواهد داشت.

بازگشت خادم پور به تیم نفت

مدافع ملی پوش استقلال با دریافت رضایتنامه به صورت قرضی به نفت تهران بازگشت.سینا خادم پوردرپی درخشش درنفت به بازیکن فیکس تیم ملی امید و جوانان در دو سال اخیر تبدیل شده بود.

گلزن ایرانی جدا می شود

مهاجم ایرانی المپیاکو ازاین تیم جدا می شود.مقدمات این انتقال نهایی شده و باید منتظر رسمی شدن آن باشیم. کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی المپیاکو به زودی با شجاعی و حاج صفی همبازی می شود.

برنزآسیا به خناری نژاد رسید

پس از مشخص شدن دوپینگ ورزشکار قزاق و رایزنی های فدراسیون ژیمناستیک ایران با فدراسیون جهانی مدال برنز رقابتهای قهرمانی آسیا از ورزشکار قزاق گرفته و به هادی خناری نژاد رسید.

منوچهری به صبا پیوست

مهاجم پیشین تیم های استقلال وسایپا به تیم دسته اولی صبا پیوست. امین منوچهری که یکی ازبازیکنان موردنظرکریمی برای تیم نفت بود بعد ازتغییروتحولات انجام شده از نفت جدا شد وراهی لیگ دسته اول شد.

بشار به دیدارالاهلی می رسد

هافبک عراقی تیم پرسپولیس به دیدار رفت این تیم مقابل الاهلی می رسد. بشار رسن که همچنان برای نیروی هوایی بازی می کند قراراست پس ازدیدارهفته آینده تیمش به تهران بیاید تا تمرینات خود را با تیم پرسپولیس آغاز کند.

بارتومئو: موافق جدایی نیمار نبودیم

رئیس باشگاه بارسلونا درکنایه به ستاره تازه جدا شده ازاین تیم گفت: هیچ بازیکنی بزرگترازبارسلونا نیست. بارتومئو افزود: نیمار می خواست که بارسلونا را ترک کند. ما موافق تصمیم او نبودیم، اما به هر حال هیچ بازیکنی بزرگتر از بارسلونا نیست.وی تاکید کرد: لیونل مسی بهترین بازیکن تمامی ادواراست و بارسا را همانند گذشته رهبری خواهد کرد.