آرشیو سه‌شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«تهران 20» با تغییرات جدید روی آنتن شبکه پنج

برنامه زنده «تهران 20» کاری از گروه تهران و شهروندی با ساختار و دکور جدید از شب گذشته روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این برنامه به تهیه کنندگی محمدحسین رضوی و اجرای محمد دلاوری و بهروز تشکر با بخش های جدید و متنوع و دکوری متفاوت از شبکه پنج سیما پخش می شود. تهران 20 در هر برنامه یکی از موضوعات اجتماعی و شهروندی مرتبط با زندگی مردم در کلانشهرها و تهران را از زوایای مختلف در بخش های مختلف این برنامه مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

برنامه تهران 20 روزهای زوج ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

سیاوش طهمورث هم «برنایی» شد

فیلمبرداری سریال «برنا» با پیوستن سیاوش طهمورث به جمع بازیگران این سریال ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سیما، سیاوش طهمورث که از پیشکسوتان بازیگری عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است به جمع بازیگران این سریال پیوسته تا در نقش سرهنگ معتمدی بازی کند. تصویربرداری سریال «برنا» که به تهیه کنندگی پریوش کاشانی برای گروه اجتماعی شبکه سه سیما در حال تولید است، به نیمه رسیده است.

قدردانی ارتش از برنامه سازان رادیو ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار از برنامه سازان رادیو ایران قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم از کیاناز کاوه به خاطر مسابقه رادیویی «فرمانده» و آرمان ستوده به خاطر برنامه «پلاک هشت» قدردانی شد.

«مرز جنون» در شبکه تماشا

سریال پلیسی «مرز جنون» محصول کشور کانادا هر شب ساعت 22 از شبکه تماشا روی آنتن می رود. به گزارش روابط عمومی شبکه تماشا، مرز جنون به کارگردانی مشترک دیوید فرازی، هالی دال، اریک کنول، چارلز بی نامی و استفان سورجیک محصول کشور کاناداست.

این مجموعه کانادایی یک درام پلیسی است که در 18 قسمت سه اپیزودی به جامعه پلیس کانادا و مسائل و مشکلات آنها وارد شده و نگاهی واقعی و غیرتخیلی از یک اداره پلیس ارائه می دهد. این سریال که برنده سه جایزه و نامزد دریافت 9 جایزه از جشنواره های بین المللی شده، مخاطبان بسیاری در سراسر دنیا دارد.