آرشیو سه‌شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

توکلی: تمرکزم فقط روی مسابقه است

نام سپیده توکلی رکورددار هفتگانه بانوان ایران در فهرست تیم ملی دوومیدانی برای بازی های داخل سالن آسیا آمده است. توکلی بعد از رکورد نامناسبی که در رقابت های دوومیدانی بازی های کشورهای اسلامی داشت، این روزها تمرینات سنگینی را برای هفته آخر شهریور و مسابقه های پنجگانه داخل سالن آسیا ازسر گرفته است. او می گوید: مدتی بود افت کرده بودم، اما تمرینات پرفشارم را آغاز کرده ام و تا نزدیکی مسابقه های داخل سالن به اوج برمی گردم.

بانوی پرش ارتفاع دوومیدانی ایران که در مسابقه های 2016 قطر مدال نقره گرفته بود، ادامه می دهد: برای تکرار این مدال و ارتقای آن تمرین می کنم. کاترین حریف ازبکستانی من رقیب اصلی من است، اما دو ورزشکار دیگر از هندوستان و ژاپن در رقابت های قهرمانی آسیا، اخیرا رکوردهای خوبی از خودشان به جا گذاشته اند.

سپیده توکلی با انجام تمرینات منظم روزانه، شش روز در هفته تمرین می کند، اما قرار است از چند روز آینده این تعداد جلسات تمرینی را به صبح و عصر و دو جلسه در روز افزایش بدهد. او یکی از معترضان به وضعیت اردوی بانوان دوومیدانی کار بود، اما این روزها تمرکزش روی تمریناتش است و می گوید: با مشکلات کنار آمده ام و فکر کردن به مشکلات تمرکزم را از بین می برد. بهتر است با شرایط موجود فقط به فکر تمرین باشم. خیلی ذهنم را با مسائل غیر از تمرین درگیر نمی کنم.