آرشیو چهارشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۹۰۰۴
ورزش
۱۱

گوناگون

بازگشت تیم قهرمان به ایران

اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان ایران پس از قهرمانی در رقابت های جهانی فنلاند دیروز وارد تهران شدند. تیم ایران دررقابت های قهرمانی جهان که درفنلاند برگزار شد به عنوان قهرمان رسید. موفقیتی تاریخی و بزرگ که با 3 مدال طلای، یک مدال نقره ویک مدال برنز به دست آمد.

کریمی در راه فوتبال اروپا

هافبک ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی به صورت قرضی ازاین تیم جدا می شود. علی کریمی، ازتیمهای بلژیکی، اتریشی و یونانی پیشنهاد دارد و به زودی این بازیکن ایرانی به یکی از این تیم ها اضافه خواهد شد.

مهاجری: نفت برای 3 امتیاز می آید!

مهاجری سرمربی پدیده درخصوص دیدار هفته سوم تیمش برابر نفت آبادان گفت: نفتی ها یارگیری خوبی انجام دادند و بازیکنانی به این تیم آمدند که با تفکرات کمالوند آشنا بودند. آنها برابراستقلال به پیروزی رسیدند ودرمقابل سایپا هم درثانیه های پایانی شکست خوردند. مطمئن هستم روزجمعه فقط به پیروزی برابرما فکرمی کنند

ونمی خواهند دست خالی از مشهد به آبادان بازگردند.

بیرانوند: سلیمی به رقابت ها خواهد رسید

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: بهداد سلیمی روند رو به رشدی را طی می کند و برای قهرمانی جهان آماده خواهد شد.بیرانوند اظهار داشت: خوشبختانه اردوی بسیارخوبی داشتیم وبه اهدافی که می خواستیم، رسیدیم. نخستین رویدادمان هم مسابقات داخل سالن ترکمنستان خواهد بود.وی گفت: درحال حاضررستمی درکرمانشاه با برادرش تمرین می کند وشرایط خوبی دارد. بهداد سلیمی هم خوب است و روند روبه رشدی را طی می کند.

رضاییان از ملوان کنار رفت

مسعود رضاییان از مدیرعاملی تیم فوتبال ملوان کنار رفت.وی دردو فصل گذشته مدیرعامل ملوان بود. او سابقه مدیریت در باشگاه فولاد و نفت مسجدسلیمان را هم دارد.

بازیکن پیکان از سنگال می آید

تیم پیکان در صدد جذب بازیکن خارجی دیگری این بار از کشور سنگال است. مجید جلالی اخیرا سفری به گرجستان داشت و در این سفر عملکرد بازیکن مدنظر خود را از نزدیک زیر نظر گرفت و در نهایت پیکان به طور رسمی برای جذب این بازیکن اقدام کرد.

شعار علیه ستاره فوتبال

هواداران فوتبال برای بازیکن مغضوب آرزوی مرگ کردند. درجریان دیدار دوستانه بارسلونا و چاپه کوئنسه برزیل که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد، تعدادی از هواداران بارسلونا شعارهایی علیه نیمارسر دادند. برخی ازهواداران تصمیم گرفتند تا علیه نیمار، ستاره برزیلی و سابق تیمشان شعار سر بدهند. نیمار درانتقالی شگفت انگیز با مبلغ 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست.