آرشیو دوشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۶
شهرستان ها
۷

آمادگی صدور پروانه برای بیش از 1000 موکب اربعین حسینی در خوزستان

مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان از کلیه مدیران مواکب و همچنین خیرین و هیئت های مذهبی متقاضی برپایی موکب درخواست کردند هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده برای دریافت پروانه اقدام کنند.

اهواز- خبرنگار کیهان: حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی افزود از مجموع پرونده های ارسالی به مرکز جهت صدور پروانه، تعداد 119 پروانه صادر و تحویل گرفته شد و مابقی نیز در روزهای آینده اقدام خواهد شد.

وی افزود: بیشترین پروانه های صادره مواکب به ترتیب مربوط به شهرهای اهواز با 45، حمیدیه 21، دشت آزادگان 19، کارون 13، هویزه 10 و چند شهر دیگر مجموعا 11 پروانه می باشد.

مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان درباره مزایای اخذ پروانه برای مواکب گفت: به موکب های دارای پروانه تسهیلات ویژه ای در زمینه تامین زمین، ارائه خدمات زیربنایی مانند آب و فاضلاب، برق و برای مواکب داخل عراق شرایط ویژه نقل و انتقالات گمرکی، انبار دائمی و ویزای خادمی ارائه می شود.

موسوی از کلیه مدیران مواکب و همچنین خیرین و هیئت های مذهبی متقاضی برپایی موکب درخواست کردند هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده برای دریافت پروانه اقدام تا خادمین آنها در ستاد بازسازی عتبات عالیات بتوانند در فرصت مناسب فرآیند جانمایی، تدارک زمین، تامین زیرساخت ها و امور مربوط به هماهنگی با دولت عراق (ویژه مواکب داخل عراق) را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین تشکیل پرونده برای صدور پروانه موکب مربوط به شهرستان اهواز با بیش از 100 فقره بوده است اظهار امیدواری کرد کلیه مواکب استان تا قبل از ماه محرم پروانه موکب خود را دریافت کنند.