آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۹
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

منتفی شدن تولید «لاتاری»

محمدحسین مهدویان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از منتفی شدن تولید «لاتاری» خبرداد و نوشت که نگارش فیلمنامه جدیدی را با نام «لاغرها بر می گردند» آغاز خواهد کرد.

برگزاری کارگاه فیلمبرداری و نورپردازی حسین جعفریان

کارگاه فیلمبرداری و نورپردازی حسین جعفریان، مدیر فیلمبرداری فیلم های «درباره الی» و «فروشنده» اصغر فرهادی و «زیر درختان زیتون» عباس کیارستمی در خانه بین الملل بامداد، به مدیریت پریسا بخت آور برگزار می شود. خانه بین الملل بامداد در میدان تجریش، خیابان فناخسرو واقع است.

ثبت قرارداد دو فیلم و ازسرگیری نمایش های سینما فرهنگ

غلامرضا فرجی درباره تصمیمات جلسه 23 مرداد شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی در گروه آزادی بعد از فیلم «قهرمان کوچک» ساخته حسین قناعت ثبت شد. وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم «کمدی انسانی» ساخته محمد هادی کریمی بعد از فیلم «قاتل اهلی» در گروه آزادی به ثبت رسید. سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره ارائه مجوز حواله نمایش به سینما فرهنگ که هفته گذشته با مشکلاتی روبه رو شده بود، گفت: منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در جلسه دیروز شورا حضور داشت و گزارشی از عملکرد سینما فرهنگ ارائه داد، بنابراین تصمیم گرفته شده دو سالن سینما فرهنگ علاوه بر ارائه خدمات به گروه هنر و تجربه به فیلم های در حال اکران نیز خدمات ارائه دهند.

بداهه نوازی کامیار فانیان در اصفهان

کنسرت بداهه نوازی کامیار فانیان به همراه سجاد منصوری 26 مرداد 1396 در سالن حوزه هنری اصفهان برگزار می شود. این کنسرت شامل سه بخش است که در بخش نخست کامیار فانیان برای مخاطبانش دوتار ترکمن و دوتار خراسانی می نوازد.