آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف پیکر کودک 3 ساله مفقود شده در سیل شرق گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از کشف پیکر کودک خردسال 3 ساله مفقودشده در سیل شرق گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین احمدی اظهار کرد: با کشف پیکر این کودک، تعداد اجساد کشف شده در سیل روزهای گذشته به دو نفر افزایش یافت و جسد پدر این فرزند همچنان مفقود است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات جست وجو برای کشف پیکر پدر این خانواده سه نفره همچنان ادامه داد و نیروهای جمعیت هلال احمر استان در محل وقوع حادثه در حال جست وجوی منطقه هستند.

بر اساس این گزارش، بر اثر بارش شدید شامگاه پنج شنبه و صبح جمعه گذشته در شرق استان گلستان یک خودرو که سه نفر سرنشین از یک خانواده داخل آن بودند در سیل گرفتار شده که خودرو و پیکر مادر این خانواده سه نفره در ساعت های نخست کشف و پیکر کودک خردسال و پدر این خانواده مفقود شده که جسد کودک سه ساله نیز کشف شد.

تزریق بخشی از خسارت سیل گلستان به زودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان اینکه خسارت سیل 19 و 20 مردادماه در گلستان 144 میلیارد تومان برآورد می شود گفت: بخشی از این خسارت ها به زودی به استان تزریق می شود.

محمدباقر نوبخت که به همراه استاندار گلستان و تعدادی از مدیران استانی از مناطق سیل زده گلستان بازدید به عمل آورد، اظهار کرد: از این میزان خسارت 120 میلیارد تومان مربوط به بناها و زیرساخت هاست و به زودی بخشی از آن به استان تزریق خواهد شد.

وی افزود: در خصوص اعتبارات خسارات سیل در گلستان طی سال جاری، در جلسه هیئت دولت تصمیم گیری خواهد شد.