آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۷
ورزشی
۹

پاداش کفش طلا چه شد؟

سهراب مرادی: هنوز صحبت در مورد رکوردشکنی زود است

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: بدن من زود به اوج می رسد از این رو توانستم در تمرینات به رکوردهای خوبی برسم با این حال هنوز صحبت در مورد شکستن رکورد در مسابقات جهانی زود است.

سهراب مرادی در فاصله زمانی چهار ماه مانده به مسابقه های جهانی به رکوردهای خوبی (190 کیلوگرم یک ضرب و 230 کیلوگرم دو ضرب) رسیده است و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد از این رو قرار است در بازی های داخل سالن آسیا نیز به روی تخته برود. مرادی درباره اینکه خیلی زود به آمادگی بالا و رکوردهای خوبی رسیده است بیان کرد: شرایط بدنی من به گونه ای است که زودتر به اوج می رسم و نمی توان کاری هم کرد. خودم با کادر فنی صحبت کردم که اگر قبل از مسابقه های جهانی بتوانم در یک مسابقه رسمی شرکت کنم خوب است. از این رو در بازی های داخل سالن آسیا شرکت می کنم.

قهرمان المپیک ریو با اشاره به توقعی که نسبت به او برای کسب مدال در مسابقه های جهانی وجود دارد گفت: مسابقه های جهانی آمریکا مهم است. از روزی که تمرین هایم را آغاز کردم هدفم کسب مدال بود. ان شاءالله شرایط خوب پیش برود و حمایت کنند. من هم برای کسب مدال به ویژه طلا تلاش خواهم کرد. مرادی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند در مسابقه های جهانی امکان رکوردشکنی برایش مهیا شود، تاکید کرد: فکر می کنم هنوز صحبت در مورد آن زود است و 50 روز مانده به آغاز مسابقه ها صحبت کردن در مورد آن بهتر است. البته الان شرایطم خوب است و برنامه ها هم خوب پیش می رود. دارنده مدال های المپیک ریو با اشاره به گذشتن یک سال از المپیک 2016 و عملی نشدن برخی وعده ها مانند اهدای کفش طلا، گفت: خیلی ها وعده دادند و رفتند. ما هم درگیر تمرین هستیم و نمی توانیم هر روز پیگیر این باشیم که وعده ها چه شد. برخی افراد به وعده های خود عمل کردند اما برخی دیگر فقط مقابل رسانه ها قول دادند و بعد زیرش زدند. ما هم نمی توانیم به زور از آنها چیزی بگیریم.