آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۷
سینما
۱۲

کلوز آپ

گوهر خیراندیش در «لس آنجلس تهران»

گوهر خیراندیش به فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» به کارگردانی تینا پاکروان پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گوهر خیراندیش در فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» به کارگردانی تینا پاکروان به ایفای نقش می پردازد. این دومین همکاری خیراندیش و پاکروان بعد از فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» است. پیش از این حضور مهناز افشار، ماهایا پطروسیان و ژوبین رهبر در این فیلم سینمایی قطعی شده بود. «لس آنجلس تهران» هم اکنون در مرحله پیش تولید است و سایر بازیگران آن طی روزهای آتی معرفی می شوند. تینا پاکروان تهیه کنندگی این پروژه را با مشارکت علی حسینی برعهده دارد و نویسندگی آن به صورت مشترک توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری انجام شده است.

«اسکندری» به پروژه صدرعاملی پیوست

پیش تولید فیلم سینمایی «چشم عروسک» تازه ترین اثر رسول صدرعاملی مدتی است آغاز شده و شهریورماه جلوی دوربین می رود. در این پروژه عبدالله اسکندری نیز حضور دارد.

به گزارش فارس، پیش تولید فیلم سینمایی «چشم عروسک» به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی مدتی است آغاز شده و مدیریت فیلمبرداری این پروژه به عهده هومن بهمنش است. طراحی چهره پردازی این اثر نیز برعهده عبدالله اسکندری است. این فیلم علاوه بر تهران در یکی از شهرهای کشور شهریورماه جلوی دوربین می رود. صدرعاملی مانند آثار قبلی به سراغ مضمونی اجتماعی رفته و به یکی از دغدغه های امروز جوانان و جامعه می پردازد. صدرعاملی قصد دارد برای ایفای نقش های اصلی از بازیگران مطرح سینما استفاده کند. فیلمنامه «چشم عروسک» توسط پرویز شهبازی نوشته شده و صدرعاملی پس از هشت سال پشت دوربین می رود. «در انتظار معجزه» آخرین ساخته او در سال 88 است. گروه سازنده فیلم «چشم عروسک» تلاش دارند تا اثر را برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند. بنابراین گزارش، عبدالله اسکندری شنبه 21 مردادماه تندیس بهترین چهره پردازی برای فیلم «لانتوری» را از آن خود کرد.