آرشیو چهارشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۳۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

حدود 70 سال دارم و علاقه زیادی به کوه نوردی دارم. مدتی است که در ارتباط با حریم خصوصی صحبت می شود. من در مسیری که طی می کنم، دو مامور ایستاده بودند و داخل کوله پشتی افراد را می گشتند. من تا آنجا که می دانم، پلیس در صورتی که جرم مشهودی ببیند، همه نوع اجازه ای را دارد؛ اما کسی که در کوه در حال کوه نوردی است و آزار و اذیتی برای کسی ندارد، کسی اجازه این کار را ندارد. اینکه چه کسی یا نهادی به آنها اجازه این کار را داده، برای من سوال است.

یکی از ساکنان خیابان امام خمینی هستم. حدود 10 سال پیش این خیابان تعریض شده است؛ اما سه پلاک سرخیابان خوش و سر خیابان رودکی هنوز عقب نشینی نشده است. از این سه پلاک، دوتای آن به زباله دانی تبدیل شده و فقط از یکی استفاده شده است. لطفا شهردار تهران بررسی کند تا حداقل کمی از بار ترافیک خیابان امام خمینی کاسته شود.

مشکلی داشتم با شرکت همراه اول. مکالماتم دوهزارو 600 تومان آمده، بعد صورت حساب را که می بینم مشاهده می کنم که 21 هزارو 160 تومان به عنوان خدمات مبتنی بر محتوا شامل قبض مکالمه، پیام کوتاه، مالیات و... است. مطالبی که اصلا به من ارتباطی ندارد. من مشترکی هستم که فقط در این حد بلدم از موبایلم استفاده کنم که یا زنگ بزنم یا به من زنگ بزنند و بتوانم جواب بدهم.

در شهرستان صحنه در استان کرمانشاه تفرجگاهی به نام سراب دربند وجود دارد که اغلب مسافران از آنجا به عنوان محلی آرامش بخش استفاده می کنند. هنگام ورود و خروج از محوطه مبلغ چهار هزار تومان بابت ورودی و همچنین با توجه به زمان سپری شده مبلغ اضافه ای از مردم اخذ می شود. ولی متاسفانه در محوطه پارکینگ تابلوی پارک ممنوع وجود دارد و پلیس ماشین هایی را که در محوطه پارکینگ پارک می کنند حدود 30 هزار تومان جریمه می کند. در تماس با پلیس 110 این تناقض را اطلاع دادم اما کارشناس مربوطه به عدم هماهنگی بین نهادهای ذی ربط جهت اجرای صورت جلسه تنظیمی برای حل این مشکل اشاره داشتند. لطفا این مسئله را مطرح کنید تا راه حلی اساسی برای این مشکل از سوی مسئولان مربوطه اخذ شود تا مردم دچار مشکل در آینده نشوند.

محسنی- مدرس دانشگاه